گزارش یک عکس

بوسه به موقع

کد خبر: 1112199

تصویر بوسه یک مامور نیروی پلیس بر پیشانی شهروند اصفهانی در فضای مجازی واکنش کاربران را به خود جلب کرده است.

بوسه به موقع

گروه سیاست سایت فردا - بیش از دو هفته است که از اعتراضات در اصفهان می‌گذرد و حتی شاهد تجمعات اعتراضی حول محور آب در شهرهای دیگر هم بوده‌ایم. شکل این اعتراضات از آرامش معترضان گرفته تا شعارها، همچنین نحوه برخورد مسئولان امنیتی و پوشش خبری آن در رسانه‌ها به خصوص صداوسیما اما با هر اعتراضی که تا حالا شکل گرفته بود و دیده بودیم، فرق داشت. آنقدر که خیلی‌ها آن را یک نقطه عطف تلقی کردند.

از دیروز اما ورق برگشت. آن هم درحالی که کشاورزان معترض در اصفهان طی یک بیانیه، به تحصن خود پایان داده بودند. از جمع کردن دیگ‌های سمنو شروع شد و با آتش زدن چادرها و درگیری در بستر زاینده رود ادامه یافت. 

درباره اینکه درگیری را چه کسی شروع کرد، این وضعیت به نفع کیست و به زیان کی و از این حرف‌ها بسیار زده شد اما در این میان یک عکس حرف اصلی را زد. آن هم تصویری بود از بوسه یک مامور نیروی انتظامی بر پیشانی پیرمرد اصفهانی . این عکس درست هنگامی که تصاویر از سر خون آلود پیرمرد و صورت مضروب خانم محجبه و ... دست به دست می‌شد، پیام مهمی داشت و آن اینکه نیروی انتظامی مثل همیشه برای برقرار آرامش آنجاست و فرق مردم معترض و دیگرانی که مترصد فرصت برای جنجال آفرینی هستند را می‌داند.

نیروی پلیس اصفهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها