«فردا» گزارش می‌دهد

درباره یک نطق دانشجویی

کد خبر: 1113738

دبیرسیاسی یک تشکل دانشجویی درحالی از طرح صیانت نقد می‌کند که این طرح با تاکید قالیباف و برای اصلاح به مرکز پژوهش‌ها برگشته. بی‌اطلاعی از این مهم بعید است اما باید دید این خطای تحلیلی از کجا نشات می‌گیرد.

درباره یک نطق دانشجویی

گروه سیاست سایت فردا - نطق زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در نماز جمعه این هفته بازتاب گسترده‌ای داشت. انتقادات او از نماز جمعه و بیش از آن انتقاد از طرح صیانت از تریبون جمعه مورد توجه و استقبال بسیاری از کانال‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفت.

درباره این نطق اما باید دقیق‌تر و جدی‌تر صحبت کرد. بیان این سخنان و انتقادات از سوی یکی از اعضای دفتر تحکیم وحدت و بی‌توجهی او این تشکل دانشجویی به تصمیم اخیر مجلس مبنی بر ارجاع طرح صیانت به مرکز پژوهش‌های مجلس که با تاکید قالیباف انجام شد، نکته قابل تاملی است. 

اینکه همه جامعه و اقشار مختلف نسبت به آنچه در مجلس برای اصلاح تصمیم کمیسیون فرهنگی افتاده ، مطلع نباشند عجیب نیست اما اینکه دانشجوی عضو تحکیم وحدت که گویا دبیر سیاسی این تشکل دانشجویی هم هست از عدم تغییر در برابر انتقادات سخن می گوید و از بازگشت طرح به مرکز پژوهش‌ها بی‌خبر است جای نقد جدی و تعجب دارد.

در گذشته جامعه دانشجویی هدایت کننده و پیشرو افکار عمومی بودند اما متاسفانه موارد این چنینی نشان می‌دهد که اطلاعات درست و دقیقی در اختیار برخی از این تشکل‌ها نیست و همین موجب می‌شود که در بیان نظر و تحلیل چنین خطاهایی رخ دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها