سئوال از «فاطمی‌ امین» در جلسه علنی مجلس کلید خورد

کد خبر: 1114387

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از ارجاع سوالات نماینده رباطکریم و نمایندگان از اقای فاطمی امین وزیر «صمت» به جلسه علنی مجلس خبر داد.

سئوال از «فاطمی‌ امین» در جلسه علنی مجلس کلید خورد

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از ارجاع سوالات نماینده رباط کریم و نمایندگان از اقای فاطمی امین وزیر «صمت» به جلسه علنی مجلس خبر داد.

روح اله عباس پور با اشاره به جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش میهمان جلسه امروز اعضای کمیسیون صنایع و معادن بودند.

وی با بیان اینکه در این جلسه به سوالات چند تن از نمایندگان از وزیر «صمت» رسیدگی شد، افزود:سوال حبیب اله دهمرده  از وزیر

درباره مشکلات معادنبود که آقای فاطمی امین توضیحاتی پیرامون بهره برداری از معدن مورد نظر نماینده ارائه کرد که نماینده زابل از توضیحات قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز سوال حجت الاسلام حسن نوروزی نیز از وزیر صمت مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: محور سوال نماینده رباط کریم درباره دخالت‌های بسیار دولت در مدیریت خودروسازی‌ها با وجود سهم 6 درصدی در ایران خودرو و 13 درصدی در سایپا بود که وی از توضیحات فاطمی امین قانع نشد.

عباس پور تاکید کرد: در نتیجه سوالات نماینده رباطکریم و زابل از وزیر «صمت» جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه به سوال جلال رشیدی نماینده مرودشت از آقای فاطمی‌امین نیز رسیدگی شد، ادامه داد: موضوع سوال آقای رشیدی در خصوص افزایش قیمت کالاها به ویژه گرانی لاستیک بود که وی از توضیحات وزیر قانع شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان به سوال الهویردی دهقانی نماینده ورزقان از آقای فاطمی‌امین اشاره کرد و گفت: محور سوال نماینده ورزقان درباره مشکلات حوزه معدن و عدم بازگشت حقوق دولتی معادن به شهرستان‌ها و مصرف بنزین زیاد خودروهای تولید داخل بود که نماینده ورزقان دو هفته برای انجام اقدامات لازم به وزیر «صمت» فرصت داد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها