توصیه فراکسیون مستقلین مجلس به تیم مذاکره کننده

کد خبر: 1115711

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: اعضای این فراکسیون در نشست صبح امروز (یکشنبه) بر پیگیری هموارسازی تجارت و بازرگانی در مذاکرات هسته‌ای تاکید کردند.

توصیه فراکسیون مستقلین مجلس به تیم مذاکره کننده

محمدعلی محسنی بندپی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورایی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست صبح امروز (یکشنبه 21 آذر) این فراکسیون اظهار داشت: در این جلسه اعضای فراکسیون تأکید کردند که مذاکرات هسته ای باید با دقت و حساسیت پیگیری شود تا منافع ملی ایران تحت الشعاع قرار نگیرد.

وی افزود: در این جلسه تأکید شد تیم مذاکره کننده جهت پیگیری موضوعات و در جریان مذاکره با طرف 1+4 به نوعی اقدام کند که رفاه مردم ایران را دنبال داشته باشد و عرصه فعالیت تجاری برای بازرگانان با کشورهای دیگر هموار شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس همچنین از بررسی لایحه بودجه 1401 در جلسات آتی فراکسیون خبر داد. 

محسنی بندپی گفت: این فراکسیون درباره حذف برخی از ردیف های ضروری، توزیع ناعادلانه بودجه و حذف یارانه کالاهای اساسی دغدغه دارد و از آنجایی که مجلس یازدهم و دولت سیزدهم باید به دنبال رفاه بیشتر مردم باشند، لازم است رد پای آن در لایحه بودجه مشخص باشد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها اعتراضات زیادی در بسیاری از نقاط کشور به دلیل لایحه رتبه بندی معلمان صورت گرفته که امیدواریم در مجلس به زودی بررسی شود و به طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز توجه شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها