معاون رئیسی: کارگروه ویژه برای احیا آب زاینده رود تشکیل شد

کد خبر: 1117083

معاون رئیس جمهور ضمن اشاره به افزایش قابل توجه اعتبارات حوزه آب در سال آینده گفت: کارگروه ویژه احیا آب زاینده رود تشکیل شد.

معاون رئیسی: کارگروه ویژه برای احیا آب زاینده رود تشکیل شد

سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 1401 توجه ویژه‌ای به پیشرفت علمی کشور شده است، اظهار داشت: این مهم در بخش پژوهش بیش از پیش لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه پژوهش‌ها باید گامی در راستای رفع مشکلات جامعه و دانشگاه‌ها محلی برای اتاق فکر دولت باشند، افزود: از این طریق می‌توان راه‌هایی را پیدا کرد تا مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شده و شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه صندوق‌هایی در استان‌ها در راستای تحقیق و پژوهش در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: یک کارگروه ویژه برای احیا زاینده رود در نظر گرفته شد و اعتبارات حوزه آب نیز افزایش قابل توجهی داشته است و با توجه به اینکه آب مسئله اصلی کشور است، امیدواریم سال آینده وضعیت آبی کشور بهتر شود.

وی با بیان اینکه کمبود آب در اکثر استان‌های کشور وجود دارد، گفت: به زودی سند تحول رونمایی و 37 موضوع فرابخشی در نظر گرفته شده که عدالت، پیشرفت علمی، استفاده از مردم و جوانان و خانواده محوری چهار رکنی است که به آن توجه شده است و لازم است دلسوزان و نخبگان برای اجرای هرچه بهتر آن کمک کنند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها