در گفتگو با فردا مطرح شد؛

محمدهاشمی:لاریجانی عاقلانه رفتار می‌کند اما هاشمی مشابه ندارد

کد خبر: 1118589

محمد هاشمی گفت: علی لاریجانی همواره با رهبر انقلاب ارتباط خوبی داشته و در مشاغل حساس و مهم انجام وظیفه کرده بنابراین کارنامه خوبی دارد. در کل بعید می دانم حرکتی انجام دهد که مغایر با کارنامه سیاسی او باشد.

محمدهاشمی:لاریجانی عاقلانه رفتار می‌کند اما هاشمی مشابه ندارد

گروه سیاسی فردا: علی لاریجانی وقتی در انتخابات ریاست جمهوری ردصلاحیت شد، در مدلی جدید وارد سیاست ورزی شد. بسیاری معتقدند او اپوزیسیون نظام نمی شود اما مثل هاشمی رفسنجانی در مقام اپوزیسیون دولت به نقد دولت می پردازد و به تعبیر روشن تر منتقد وضع موجود می شود.

محمد هاشمی در گفتگو با فردا درباره تشبیه مدل سیاست ورزی علی لاریجانی به مرحوم هاشمی گفت: خیلی درست نیست که بگوییم در عالم سیاست یک فرد شبیه فردی دیگر عمل می کند چون هر کسی شیوه، جایگاه و ارتباطات خودش را دارد. آقای هاشمی در صحنه سیاسی کشور از لحاظ سابقه مبارزاتی، روابطش با امام و رهبری و نظراتش درباره مسائل روز منحصر به فرد بود و مشابه او را نداریم.

وی با بیان اینکه شخصیت مرحوم هاشمی نظیر ندارد که بگوییم فلان فرد هم نظیر آقای هاشمی عمل می کند، درباره سیاست ورزی علی لاریجانی اظهار کرد: آقای لاریجانی از جمله سیاستمدارانی هست که سابقه طولانی در حوزه سیاسی دارد. معمولا با موضوعات عاقلانه و خردورزانه برخورد کرده یعنی خیلی احساسی وارد مسائل نشده است.

فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: در آینده نیز توقع و انتظار نمی رود که آقای لاریجانی حرکت تندی انجام دهد. او سابقه مدیریت در سطوح عالی کشور را دارد. او همواره با رهبر انقلاب ارتباط خوبی داشته و در مشاغل حساس و مهم انجام وظیفه کرده بنابراین کارنامه خوبی دارد. در کل بعید می دانم حرکتی انجام دهد که مغایر با کارنامه سیاسی او باشد.

وی درباره حضور دوباره علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس افزود: درباره این موضوع پیش بینی خاصی ندارم. معتقدم نباید زودهنگام به این مباحث وارد شد. تصمیمات در این حوزه معمولا در شرایط زمانی خودش اتخاذ می شود. باید دید در زمان انتخابات مجلس یا ریاست جمهور چه مسائلی وجود دارد و چه کسانی نامزد هستند. هم اکنون اظهار نظر درباره این موضوع نه درست است و نه معقول.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها