خط و نشان برای دستگاه‌هایی که حقوق کارکنان خود را ثبت نکرده‌اند

کد خبر: 1118954

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از معرفی دستگاه‌های که حقوق کارکنان خود را در سامانه "پاکنا" ثبت نکرده‌اند به دستگاه قضا خبر داد.

خط و نشان برای  دستگاه‌هایی که حقوق کارکنان خود را ثبت نکرده‌اند

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استنکاف برخی از دستگاه‌ها از ثبت حقوق و دستمزد کارکنان خود در سامانه "پاکنا"، گفت: اخیراً گزارشی درباره این موضوع از دستگاه‌های نظارتی دریافت کرده‌ایم و در حال بررسی آن در کمیسیون هستیم.

وی با بیان اینکه معاونت نظارت مجلس نیز با حضور در کمیسیون گزارشی در این زمینه به نمایندگان ارائه کرده است، افزود: پیرو این گزارشاتی که دریافت کرده‌ایم در حال احصاء اسامی وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های هستیم که حقوق و دستمزدهای کارکنان خود را اعلام نکرده‌اند.

نماینده گرمی در مجلس تصریح کرد: هفته آینده از مسئولان دستگاه‌های که به تکلیف خود عمل نکرده‌اند دعوت خواهد شد تا با حضور در کمیسیون اجتماعی درباره علت این موضوع گزارشی را ارائه دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه پس از جمع‌بندی‌های که در کمیسیون خواهیم داشت گزارشی از دستگاه‌های که استنکاف از قانون داشته‌اند را تدوین و به کمیسیون اصل 90 مجلس خواهیم داد، اظهار داشت: این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد و پس از آن برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه نیز ارجاع خواهد شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها