ورود کمیسیون آموزش به حذف معافیت‌های مالیاتی مؤسسات کنکور

کد خبر: 1119040

سخنگوی کمیسیون آموزش جزئیات جلسات این کمیسیون درباره بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در حوزه آموزش را تشریح کرد.

ورود کمیسیون آموزش به حذف معافیت‌های مالیاتی مؤسسات کنکور

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز به کار بررسی لایحه بودجه سال 1401 در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، گفت: در جلسات اخیر کمیسیون آموزش بخش‌هایی از بودجه که مربوط به حوزه آموزش است مورد ارزایابی قرار گرفته است.

وی افزود:در این جلسات پیشنهادات اعضای کمیسیون در حوزه آموزش و پرورش، آموزش عالی، پژوهش و فناوری مورد رسیدگی قرار گرفت و با نظر کمیسیون اصلاحات مد نظر کمیسیون در لایحه بودجه اعمال شد که این پیشنهادات به کمیسیون تلفیق بودجه ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد:این موضوعات با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت. تمامی این پیشنهادات در راستای تقویت حوزه آموزش در حوزه نوسازی مدارس، تقویت تجهیزات آموزشی با اولویت مناطق محروم بود.

**معافیت‌های مالیاتی مؤسسات کنکور و انتشارات کمک درسی حذف می‌شود

حاجی‌پور با بیان اینکه در این جلسات همچنین پیشنهاداتی در راستای تقویت دانشگاه فرهنگیان، تقویت اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و به روز رسانی تجهیزات هنرستان‌ها و حمایت از پروژه‌های هوافضای وزارت علوم مطرح و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد همچنین با تصویب اعضا کمیسیون آموزش تمامی مؤسسات کنکور و انتشارات کمک درسی باید در سال 1401 مالیات بپردازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها