ورشکستگان سیاسی بدنبال اختلاف افکنی بین نیروهای انقلاب

کد خبر: 1119153

طیف اصلاح‌طلب پس از شکست سنگین در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در پی انتقام‌گیری از مردم است. این طیف دو پروژه ویژه را به صورت موازی دنبال می‌کند؛ «ناامید ‌سازی مردم» و «تفرقه افکنی در بین نیروهای انقلاب»

ورشکستگان سیاسی بدنبال اختلاف افکنی بین نیروهای انقلاب

روزنامه آفتاب یزد در شماره دیروز خود در مطلبی نوشت: « این روزها در بسیاری از استان‌ها، خبرهای خوبی از «شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب» به گوش نمی‌رسد حتی شنیده شده در برخی استان‌ها، بزرگانِ «شانا» یا همان «شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب» در هیچ کدام از مراسم و سخنرانی‌های رئیسی حضور پیدا نمی‌کنند. حتی برخی از رؤسای «شانا» را استعفا داده‌اند یا در شُرُف استعفا دادن هستند.»

گفتنی است جریان اصلاح‌طلب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شکست سنگینی مواجه شد. اصلاح‌طلبان در این دو انتخابات، به کارنامه خود باختند. این طیف همچنین

8 سال دولت را در اختیار داشتند و از سوی دیگر، فراکسیون امید مجلس دهم و شورای شهر و شهرداری برخی کلانشهرها از جمله تهران نیز در اختیار اصلاح‌طلبان بود اما کارنامه این طیف در نهادهای مذکور به هیچ عنوان قابل دفاع نبود.

حالا طیف اصلاح‌طلب پس از شکست سنگین در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در پی انتقام‌گیری از مردم است. این طیف دو پروژه ویژه را به صورت موازی دنبال می‌کند؛ «ناامید ‌سازی مردم» و «تفرقه افکنی در بین نیروهای انقلاب»./ کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها