«حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ شد

کد خبر: 1119291

«حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ شد

«حاجی بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ شد

 عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ از انتخاب رئیس این کمیسیون خبر داد.

رحمت‌الله نوروزی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 ، از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

وی افزود: در این جلسه با انتخاب اعضا حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 انتخاب شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اضافه کرد: سید محسن دهنوی و ابراهیم عزیزی به عنوان نواب اول و دوم و رحیم زارع نیز به عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

نوروزی تصریح کرد: علی اصغر باقرزاده به عنوان دبیر اول و بنده نیز به عنوان دبیر دوم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 انتخاب شدیم.

 لازم به ذکر است ؛ 45 عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در جلسات هفته گذشته کمیسیون‌های تخصصی مجلس انتخاب شده بودند./تسنیم

 کمیسیون‌ تلفیق از هفته آینده بررسی بودجه ۱۴۰۱ را آغاز می‌کند

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه۱۴۰۱ کل کشور گفت: در صورت تایید نهایی مصوبه مجلس درباره اصلاح نحوه بررسی لایحه بودجه از سوی شورای نگهبان، این کمیسیون از هفته بعد کار بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه با اشاره به تشکیل اولین جلسه این کمیسیون،  گفت: تفاوت بررسی این لایحه بودجه با بودجه سال‌های گذشته در این است که پیش از این کلیات و جزییات لوایح بودجه در کمیسیون تلفیق بررسی و تصویب می‌شد و سپس برای نظرخواهی، کلیات آن در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شد اما امسال کلیات لایحه بودجه ابتدا در کمیسیون تلفیق بررسی و سپس در صحن به رای گذاشته می‌شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: اگر کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق و صحن علنی تصویب شود، آنگاه برای بررسی جزییات به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد، در غیر اینصورت لایحه بودجه به دولت بازگردانده خواهد شد تا بعد از اصلاح به مجلس ارسال شود.

حاجی‌بابایی افزود: طی هفته آینده بعد از بررسی‌ها گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در مورد کلیات لایحه بودجه به صحن علنی ارائه خواهد شد تا بعد از قرائت این گزارش‌ها، نمایندگان نظر خود را در مورد آن اعلام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها