عصبانیت کانال اختلاف افکن از استدلال منطقی قالیباف

کد خبر: 1119564

کانالی به نام سرائر که توسط برخی مخالفان قالیباف در جریان اصول گرا مدیریت می شود و با برخی نمایندگان مخالف رئیس مجلس نیز ارتباط دارد ، با زدن تهمت های نادرست مدعی شده که کارت زرد نگرفتن عبدالملکی وزیر کار ، پشت پرده سیاسی دارد اما برای پیاده کردن هدف خود، نتوانسته چندان منطق درستی پیدا کند.

عصبانیت کانال اختلاف افکن از استدلال منطقی قالیباف

فردا نیوز : کانالی به نام سرائر که توسط برخی مخالفان قالیباف در جریان اصول گرا مدیریت می شود و با برخی نمایندگان مخالف رئیس مجلس نیز ارتباط دارد ، با زدن تهمت های نادرست مدعی شده که کارت زرد نگرفتن عبدالملکی وزیر کار ، پشت پرده سیاسی دارد اما برای پیاده کردن هدف خود، نتوانسته چندان منطق درستی پیدا کند.

این کانال که ظاهرا از روشن نشدن آتش اختلاف بین دو قوه ناراضی به نظر می رسد، مجموعه ای از تخیل ها را کنار هم گذاشته تا هدف اصلی خود را در ظاهر اخبار پنهان کند. اما مرور آنچه در مجلس گذشت و اظهارات قالیباف نشان می دهد که اصولا طرح این سوال از ابتدا محل اشکال بوده است. همه سخن قالیباف این بود که موضوع اشتغال مساله ای است که ریشه در گذشته های طولانی دارد و حل آن نیز نیاز به زمان دارد و گذشت سه ماه زمان برای طرح این سوال کافی نیست. بهتر است اجازه دهیم چند ماه دیگر زمان بگذرد و بعد در صورت نیاز سوال مطرح کنیم. این مساله ای است که هر عقل سلیمی می پذیرد مخصوصا باید به این مساله توجه کنیم که قالیباف در مواردی مثل ماجرای بورس، تخصیص ندادن بودجه های مناطق محروم در حضور وزرای مربوط مثل خاندوزی ، بی هیچ ملاحظه ای با جدیت نقدهای خود را مطرح کرد.

به نظر می رسد عده ای علاقه مند هستند که از یک طرف بین دولت و مجلس اختلاف افکنی کنند و از طرف دیگر اشکالات و نقایص موجود را بر دوش مجلس بگذارند و جهت انتقادها را به سمت بهارستان ببرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها