وزیر اطلاعات: رانت‌های معیشتی را حذف می‌کنیم

کد خبر: 1119685

وزیر اطلاعات از عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم خبر داد و با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: مردم در این روز با حضور در خیابان‌ها یکبار دیگر دشمنان را مأیوس کردند و نشان دادند همچنان پای بند به انقلاب و رهبری هستند.

وزیر اطلاعات: رانت‌های معیشتی را حذف می‌کنیم

وزیر اطلاعات و استاندار خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند. این دیدار در بدو ورود حجت الاسلام و المسلمین خطیب به بیرجند صورت گرفت.

وزیر اطلاعات در این دیدار، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم در این روز با حضور در خیابان‌ها یکبار دیگر دشمنان را مأیوس کردند و نشان دادند همچنان پای بند به انقلاب، رهبری و آرمان‌های امام و شهدا هستند.

خطیب از عزم دولت برای بهبود معیشت مردم گفت و تصریح کرد: تلاش دولت بر این است که رانت‌هایی که به نام معیشت مردم ایجاد شده و عده‌ای را با بهره‌گیری از امکانات کشور و بیت المال ثروتمند کرده، حذف شود.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته است، اظهار داشت: نمونه‌ای از این تلاش‌ها، تأمین واکسن مورد نیاز کشور بود که با پیگیری‌های رئیس جمهور و بسیجِ همه وزارتخانه‌ها و توان کشور محقق شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و محدویت‌های کشور گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده از سوی دولت، در آینده‌ای نزدیک، گام‌های موثری برای رفاه مردم برداشته شود.

خطیب با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، وضعیت ارز و درآمد‌های دولت و همچنین فروش نفت خوب است گفت: دولت مردمی نشان داد در سخت‌ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور و دولت به ارتباط با همسایگان است و در مدتی که از استقرار دولت گذشته، ارتباطات خوبی با کشور‌های منطقه برقرار شده است گفت:این ارتباطات باعث شده تا فضای تحریم‌ها شکسته شود و افق‌های روشنی برای تجار و تولیدگنندگان کشور ایجاد شود.

امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار است

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار، جایگاه وزارت اطلاعات و نهاد‌های امنیتی را برای هر کشوری مهم خواند و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌ها و خطرات بسیاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شود که این اقدامات جای تقدیر دارد.

آیت الله عبادی امنیت را در هر جامعه‌ای شرط اول همه کار‌ها دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن، با تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیرو‌های مسلح در اوج امنیت و اقتدار است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شکست‌های پی در پی توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در این سال‌ها مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و دشمن را به عقب نشینی وادار کرده‌اند و حالا هم دولتی در تراز انقلاب اسلامی به مانند دولت شهید رجایی انتخاب کرده‌اند.

عبادی با اشاره به اینکه باید برای نجات بشر مکتب اسلام حقیقی و اسلام ناب به میدان آید و جهان را از شر استکبار جهانی نجات دهد گفت: امروز این موضوع نه تنها در کشور ما و منطقه، بلکه در کشور‌های غربی به یک باور تبدیل شده است.

حضور با صلابت مردم در نهم دی خط بطانی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است

استاندار خراسان جنوبی نیز حضور با صلابت مردم در نهم دی را خط بطانی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: در این سال‌ها با وحدت و همدلی مردم و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده و از این پس هم دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.

حضور در جلسه شورای تأمین به منظور تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان و حضور در برنامه محوری گرامیداشت نهم دی ماه از جمله برنامه‌های وزیراطلاعات در جریان سفر به خراسان جنوبی است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها