در دیدار با جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم؛

خبر جدید رئیسی درباره تدوین سند تحول دولت

کد خبر: 1119983

رئیس جمهور با اشاره به تدوین سند تحول در دولت گفت: احیای امید مردم وظیفه همه خصوصا نخبگان است و مردم منتظر اقدام و عمل هستند.

خبر جدید رئیسی درباره تدوین سند تحول دولت

 آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان قم در دیدار با جمعی از اساتید حوزه علمیه گفت: سفر به قم و دیدار با مردم و مراجع و شنیدن نظرات آنان برای دولت بسیار مغتنم است.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای امیدوارکردن مردم به آینده کشور گفت: تدوین سند تحول دولت در مراحل پایانی است و هر وقت مردم اقدام و عمل مسئولان برای پیشرفت کشور را ببینند از آن حمایت می کنند.

آقای رئیسی بار دیگر تاکید کرد: بنا نداریم نسبت به اقدامات دولت‌های گذشته حرف بزنیم و بگوییم دولت را چگونه تحویل گرفتیم. ما بدون گلایه از گذشته به دنبال رفع مشکلات هستیم.

رئیس جمهور افزود: یأس و ناامیدی بدترین آفت برای پیشرفت جامعه است و همه خصوصا نخبگان وظیفه دارند برای حل مشکلات متحد و همگرا باشند.

دکتر رئیسی جایگاه و نقش حوزه علمیه را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه مبداء انقلاب است که می‌تواند در سخت‌افزار و نرم افزار به دولت کمک کند و اتاق فکر ما باشد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها