سردار شریف: درصورتی‌که دشمنان خطا کنند، پاسخ کوبنده می‌گیرند

کد خبر: 1120106

سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد: توزیع ۲ میلیون بسته در سطح ۳۲ استان کشور از فردا آغاز می‌شود و در هر استان بیش از پنجاه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع می‌شود.

سردار شریف: درصورتی‌که دشمنان خطا کنند، پاسخ کوبنده می‌گیرند

سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد: توزیع ۲ میلیون بسته در سطح ۳۲ استان کشور از فردا آغاز می‌شود و در هر استان بیش از پنجاه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع می‌شود.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه امروز (شنبه) در نشست خبری گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میزبان دوستداران حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه مردم‌یاری،افزود: تاکنون ۱۵ مرحله کمک‌های مومنانه داشته‌ایم و بنا داریم در این مرحله ۲ میلیون بسته در سطح ۳۲ استان کشور توزیع کنیم که این اقدام از فردا آغاز می‌شود و در هر استان بیش از پنجاه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع خواهد شد.

سخنگوی سپاه گفت: کرونا در کنار آسیب‌های مختلفی که داشت موجب شد مردم بیش از پیش به کمک نیازمندان بشتابند و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و آن را ارتقا دهیم.

سردار شریف اظهار داشت: سپاه در حوزه بهداشت و درمان نیز خدمات بسیاری به مردم ارائه داد و با در اختیار قرار دادن بیمارستان ها و مراکز درمانی خدمات گسترده ای انجام داد.

وی افزود: تولید واکس «نورا» یکی دیگر از اقدامات سپاه است که فردا مرحله تست بالینی آن با حضور فرمانده کل سپاه در بیمارستان بقیه الله آغاز خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه گفت: این رزمایش ۱۵ روزه بود که بخشی از آن رسانه ای شد و خوشبختانه دشمنان ما از جمله رژیم صهیونیستی پیام این رزمایش را به خوبی دریافت کرده‌اند، دشمنان به خوبی فهمیده اند که اگر تهدیدی داشته باشند پاسخ قاطع آن را دریافت خواهند کرد.

سردار شریف اضافه کرد: این رزمایش با هماهنگی ستاد کل و همه مسئولان کشوری و شورای عالی امنیت ملی انجام شد و برخلاف آنچه برخی رسانه‌ها می‌خواستند القا کنند که بر خلاف منافع کشور است، اما ما پیام های بسیار مثبتی دریافت کردیم و مورد تایید وزارت امور خارجه و ریاست جمهوری قرار گرفت.

وی رزمایش پیامبر اعظم (ص) را نقطه پایانی برای مطالب مطرح شده از سوی عده ای که در گذشته برپایی رزمایش را برای تحت شعاع قرار دادن مذاکرات هسته ای می دانستند ، دانست و تصریح کرد: سپاه رزمایش های خود را برای ارتقاع سطح آمادگی خود برای دفاع از کشور انجام می‌دهد و کاری به اینکه چه جناحی بر سر قدرت است ندارد.

سخنگوی سپاه با تقدیر از مردم نواحی که رزمایش در آنجا برگزار شد، گفت:مردم جزایر و استان های جنوبی کشور با خوبی و روی باز پذیرای برادران خود در سپاه بودند که جا دار از آنها تشکر کنیم.

سردار شریف مهمترین انتقام خون شهید سلیمانی را تلاش برای عدم توفیق آمریکا در منطقه دانست و افزود: دستاوردهای حاج قاسم سلیمانی در منطقه به خوبی حفظ شده و مهمترین هدف که قطع کردن آمریکا از منطقه بود در حال رخ دادن است و محور مقاومت بیش از پیش مستعد ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی تاکید کرد: راهبرد سپاه این است که اجازه ندهد راهبردهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه اجرایی شود و این مهم با پیشگامی نیروی قدس در حال انجام است.

سخنگوی سپاه در خصوص اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور نیز گفت: سالهاست که دشمنان با حمایت از گروه های تروریستی تلاش می کنند که امنیت در جنوب شرق کشور را مختل کنند اما با اقدامات سپاه در حوزه تامین امنیت تقریبا می توان گفت که دشمنان خلع سلاح شده اند، البته شرارت آنها ادامه دارد و چند روز پیش دو تن از کادر سپاه را به شهادت رساندند که بالا فاصله سر دسته آنها به هلاکت رسید./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها