احمدعلی مقدم: دولتمردان ما باید با تعمیق روابط با چین و روسیه، آمریکا را مغلوب کنند

کد خبر: 1120128

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در شرایط کنونی کشور، احیای برجام هیچ گرهی از مشکلات ما را برطرف نمی کند و به همین خاطر، بودجه سال آینده کشور با همین دیدگاه تنظیم شده است.

احمدعلی مقدم: دولتمردان ما باید با تعمیق روابط با چین و روسیه، آمریکا را مغلوب کنند

احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در رابطه با دور هشتم مذاکرات وین، اظهار کرد: هیات‌های دیپلماتیک دولت سیزدهم، پس از یک دور مذاکره با وقفه‌ای کوتاه مدت به دلیل فرا رسیدن ژانویه و همچنین ارائه دو سند پیشنهادی از سوی ایران، با مواضع مقتدرانه، دور هشتم را آغاز کردند چراکه مذاکرات هسته ای عزت مندانه و نتیجه محور، راه گشای تحریم ها است.

وی با تاکید بر اینکه طبق منویات حکیمانه رهبر انقلاب، حرف قطعی جمهوری اسلامی ایران، رفع کامل و نه تعلیق تحریم ها است، گفت: اولویت اصلی و مهم تیم مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران، سند مربوط به لغو کامل تحریم‌ها است که هم برای ایران و هم چین بسیار مهم است؛ لذا دو سند جدید لغو تحریم ها و هسته ای، بر اساس مواضع ایران مبنای مذاکرات قرار گرفته است و از آنجایی که آمریکا که خودش از مذاکرات خروج کرده حق بازگشت ندارد، اجازه نمی دهیم مذاکرات به مباحث دیگری غیر از موضوع هسته ای کشیده شود.

مقدم با بیان اینکه انتظار داریم طرف مقابل در این دور از مذاکرات، تعهد و جدیت را نشان دهد، افزود: مذاکرات باید بر اساس توافق معنادار و منطبق با حقوق بین‌الملل انجام شود و همچنین رفع تحریم ها و راستی آزمایی بدون اتلاف وقت به طور خاص باید مورد توجه مذاکره کنندگان باشد زیرا سند مورد توافق ما در این مذاکره رسیدن به تعهداتی است که همه طرف‌ها به آن اشاره کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان مطرح کرد: جمهوری اسلامی ایران با منطق اقتدار، مذاکرات عزتمندانه و متین خود را تا رسیدن به توافق خوب ادامه می‌دهد. همچنین در شرایط کنونی احیای برجام هیچ فایده ای برای کشور ندارد چنانچه که در مذاکرات وین به این مورد تاکید شد زیرا هیچ آورده ای و امتیازی برای کشور و هیچ تغییر محسوسی در سفره و زندگی مردم و گرانی ها نداشته است.

وی بیان کرد: در دولت قبلی، مذاکره‌کنندگان به دنبال پیشرفت سریع مذاکرات بودند اما در این دولت، هیچ اصراری بر تسریع روند مذاکرات ذلیلانه نیست بلکه تلاش خود را جهت تکمیل موفقیت‌آمیز مذاکرات می کنند لذا آمریکا باید در رویکرد فشار حداکثری خود تجدیدنظر کرده و تمامی تحریم‌های و غیرقانونی علیه ایران را لغو کند و راستی آزمائی شود.

این فعال سیاسی اظهار داشت: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، اخیرا با توجه به دست برتر ایران در این دور از مذاکرات و برای جلوگیری از مذاکرات عزتمندانه جمهوری اسلامی، با هدف تاثیرگذاری بر اراده و تصمیمات طرف مقابل بدون استفاده از ابزارهای قدرت سخت، اقدام به شروع جنگ شناختی علیه ایران کرده‌اند و با تهدید به حمله نظامی به تاسیسات هسته ای، برای منحرف کردن روند این مذاکرات، تلاش کردند.

وی ادامه داد: اسرائیل و امریکا، باید بدانند جرات چنین کاری را ندارند و خودشان می‌دانند که اگر دست به چنین کار ابلهانه و احمقانه ای بزنند دیگر نقطه امنی در منطقه ندارند و تمام پایگاه ها و منافع آنان در منطقه نابود خواهد شد و آنها باید بدانند، که دولت و ملت از دشمنی این شیاطین بزرگ باخبر هستند و با بصیرت و یاری خدای متعال تمام توطئه های شیطانی آنها را همچون سابق نقش بر آب می کنند.

وی تاکید کرد: در این دور مذاکرات، جریان های بسیاری در تلاش هستند تا تیم مذاکره کننده ایران را با دور کردن از کشورهای همسو در مذاکرات، به پذیرش مطالبات زیاده خواهانه و ذلیلانه اروپا وادار کنند اما همگان بدانند انعقاد  قراردادهای مهم اقتصادی اخیر ما بین ایران و روسیه و چین، می تواند تحریم ها را لغو کرده و ایرا ن را به سمت بازارهای اقتصادی و تجاری دنیا هدایت کند و در نتیجه بزودی شاهد شکوفایی اقتصاد کشورمان خواهیم بود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه شرق هراسی، سیاست اصلاح طلبان سرسپرده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشور، احیای برجام هیچ گره ای از مشکلات ما را برطرف نمی کند و بهمین خاطر، بودجه سال آینده کشور با همین دیدگاه تنظیم شده است لذا سیاست استثمار ایران از سوی شرق و نابودی توافق هسته ای که همیشه توسط اصلاح طلبان به مردم القا می شد دیگر نخ نما شده و رنگی ندارد و دولتمردان ما باید با تعمیق روابط با چین و روسیه، آمریکا را مغلوب کنند. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها