عادل عبدالمهدی:شهیدان سلیمانی و ابومهدی نوید پایان اشغالگری و سازش را می‌دهند

کد خبر: 1120412

«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نوید پیروزی‌های آتی در پایان اشغالگری و سازش را می‌دهند.

عادل عبدالمهدی:شهیدان سلیمانی و ابومهدی نوید پایان اشغالگری و سازش را می‌دهند

عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد که این شهدا نوید پیروزی‌های آتی امت اسلام در پایان اشغالگری و سازش با رژیم صهیونیستی را می‌دهند.

به گزارش العهد، در این بیانیه آمده است: ما به احترام و قدردانی، سر تعظیم در برابر شما فرماندهان پیروزی، شهدای امت فرود می‌آوریم، سر شما را می‌بوسیم که مردم ما را سر بلند کردید، انگشتان شما را می‌بوسیم که حلقه‌های ایمان و پیروزی در آن در برابر موشک‌های دشمن مقاومت کرد.

عبدالمهدی افزود: گرد و خاک قدم‌هایتان را که راه آزادسازی و عزت را هموار کرد بر پیشانی خود می‌زنیم.  ما پیکرهای شما را در آغوش می‌گیریم، زیرا سرنوشت ملت‌های ما و پرچم‌هایشان مانند نفس، خون، گوشت و استخوان‌های شما در هم آمیخته است.

نخست وزیر سابق عراق تصریح کرد: در جبهه‌های جنگ مثل یک بنای استوار یک تنه ایستادید و پیروز شدید و  امروز در شرق و غرب زمین در آغوش یکدیگر آرام گرفته‌اید و ما را از پیروزی‌های آینده خبر می‌دهید که در آن نه اشغالگری است، نه سازش و امت ما بیدار شده، شرق بیدار شده و دنیا بیدار شده است .

عبدالمهدی تصریح کرد: امت شما پس از دو سال قو‌ی‌تر شده است. مردم شما فرزندان شما پس از دو سال از نظر اراده، ساختار و وحدت قوی‌تر شده‌اند . خون شما جاودانگی و پیروزی بزرگ را سیراب کرد. مرگ سرنوشت مردم است، همه مردم. شهادت مقامی است که فقط کسانی که اقبال بلندی داشته باشند، می‌توانند به آن برسد.

نخست وزیر سابق عراق تصریح کرد: به شما و کسانی که راه شما را دنبال کردند، تبریک می‌گویم. امتی که شما را به دنیا آورد شکست نمی‌خورد. مردمانی که شما رهبران، نمادها و شهدای آنها هستید، مقهور نخواهند شد. مردمی که با وجود درد و رنج مقاومت می‌کنند و به متجاوزان درس‌های دردناکی می‌دهند، مردمی که به خدا امید دارند و  ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها