سردار شریف: یقه ترامپ ‌را رها نمی‌کنیم

کد خبر: 1120612

سخنگوی سپاه پاسداران به همه کسانی که در منطقه پشت داعش ایستادند هشدار داد و گفت: یقین بدانید، همین طور که امروز از صدام و داعش خبری نیست در آینده هم از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار خبری نخواهد بود.

سردار شریف: یقه ترامپ ‌را رها نمی‌کنیم

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی صبح با حضور سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران و آحاد مردم ولایی و شهید پرور ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

در این مراسم، سردار رمضان شریف، پشتیبانی مردم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی را عامل شکست دشمنان دانست و اظهار داشت: پشتیبانی و همت مردم همچنان ادامه دارد و علت این که دشمنان علی رغم همه طراحی‌ها در مقابل ما راه به جایی نمی‌برند همین رابطه معنادار امام و امت و رهبری با مردم است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قاسم سلیمانی را محصول اعتماد، نصیحت، راهنمایی و تدابیر رهبر انقلاب  دانست و گفت: اعتماد، نصیحت، راهنمایی و تدابیر رهبر انقلاب  سردار سلیمانی را که یک سرباز تربیت یافته در دامان امام این انقلاب بود به جایگاهی رساند که ایمان، رشادت و جانسپاری او دنیا را انگشت به دهن کرده و قدرتمندان عالم را به خاک ذلت نشانده است.

وی به همه کسانی که در منطقه پشت داعش ایستادند هشدار داد و گفت: یقین بدانید، همینطور که امروز از صدام و داعش خبری نیست در آینده هم از صهیونیست و آمریکای جنایتکار  خبری نخواهد بود.

سخنگوی سپاه ساسداران با اشاره به اینکه مردم ایلام در طول هر سال دفاع مقدس شاهد مردانگی و رشادت‌های مردان بزرگی بوده است گفت: خداوند برای اینکه 50 میلیون نسل جوان امروز را به رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آگاه کند تمام آن ایثار، فدکاری، تلاش و "ما می‌توانیم" را در وجود سردار سلیمانی به عنوان نماد ایثار، فداکاری و اقدام جهادی قرار داد تا مورد شناخت نسل کنونی قرار گیرد.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس فرماندهی لشکر 41 ثارالله، در دوران تثبیت امنیت در جنوب شرق کشور در قرارگاه قدس و در نهایت در فرماندهی نیروی قدس منشاء خدمات بزرگی بود در عین گمنامی نامی ترین سردار سپاه بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اخلاص مردم‌داری، صدق، صفا، شجاعت ولایتمداری سردار سلیمانی که خداوند به او عطا کرده بود گفت: این خصایص به سردار سلیمانی قدرت ویژه‌ای داد به طوری  که حتی همه دشمنان به این عظمت سردار اعتراف کردند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده و ارتشیان غدار آمریکایی به حسن تدبیر و شجاعت سردار سلیمانی اعتراف کرده و وی را دشمن هوشمند و مبتکر خود نام نهادند.

شریف با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب که حاج قاسم را الگوی مجسم جوانان انقلاب اسلامی خواندند،گفت: دشمن از این الگوسازی تا حضور سردار در میدان رزم بیشتر می ترسد و در مکتب حاج قاسم جوانان می‌توانند خوشه چینی، مسئولان کشور درس مردم داری و فرماندهان نظامی بهره کافی بگیرند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها