تصیه ویژه معاون سیاسی سپاه به مسئولان در حل مشکلات اقتصادی

کد خبر: 1120661

معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولن در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور بهتر است نگاه معقول، اعتقادی و اعتماد به مردم شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو و مرام خود قرار دهند.

تصیه ویژه معاون سیاسی سپاه به مسئولان در حل مشکلات اقتصادی

سردار یدالله جوانی ۱۳ دی در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهدای عملیات کربلای 4و5 در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: دو سال از شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی سپری شد و در این مدت آنچه که نمایان شده برخلاف تصوی قاتلان این شهید والامقام جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، قدرت مضاعفی یافته است.

وی ترور سردار سلیمانی را به دستور هیئت حاکمه آمریکا و رئیس جمهور این کشور یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این دو سال نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نشده بلکه سد محکمی در برابر زورگوئی های آمریکا و همدستان منطقه ای آنها شکل گرفته که باید این حرکت عظیم را ثمره خون شهید سلیمانی دانست.

معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نه تنها در ایران بلکه امروز در عراق، سوریه، لبنان، سرزمین های اشتغالی، افغانستان، کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکای لاتین عاشقان حاج قاسم سلیمانی در تداوم راه این شهید مجاهد سنگ تمام گذاشتند و آمریکا نتیجه حماقت خود را در این حرکت ناجوانمردانه با افول ازدیادگونه خود می بیند.

جوانی افزود: در این دو سال نه تنها ارادت ملت ایران به ساحت این شهید نمایان شده بلکه در مجالس و محافل مختلف در خارج از کشور الگوی بی نظیرمقاومت مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی عمر 40 ساله خود را وقف مجاهدت در مسیر اسلام، دفاع از ولایت و خدمت صادقانه به مردم کرد و امروز مردم ایران و کشورهای اسلامی می دانند که عزت، استقلال و امنیت خود را مرهون این مجاهد رشید است.

معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نگاه او به سعادت انسان ها نگاه برگرفته از مکتب قرآن و اسلام است که همواره بشریت را در مسیر رشد و تعالی ترغیب و تشویق می کند و در این بین شهید سلیمانی یک استثناست که با قهرمانی خود برای همیشه پرچم عزت و مبارزه با جهانخواران را برافراشته کرد.

جوانی از شهید سلیمانی به عنوان معجزه انقلاب و امام در عصر حاضر یاد کرد و گفت: شخصیتی که رنگ خدایی به زندگی و اهدافش بخشید و ذره ای از این مسیر و آرمان الهی کوتاه نیامد.

وی ادامه داد: شهادت سردار دل ها امروز به مرگ آمریکا شتاب بخشیده است و همه ملت های آزادیخواه دنیا می دانند که هیاهوی آمریکا و رفتارهای خارج از عرف او دست و پا زدن در مرگ نهایی است.

معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به 22 سال فرماندهی سردار سلیمانی در سپاه قدس اشاره و اظهار کرد: در دهه 80 تا لحظه شهادت این سردار رشید که مقارن با حادثه خودساخته 11 سپتامبر بود آمریکا با لشکرکشی به غرب آسیا و خاورمیانه در آرزوی تسلط بر عراق، افغانستان و ایران بود تا قرن 21 را به نام قرن شکوفایی آمریکا لقب دهد.

جوانی خاطرنشان کرد: در این ایام آمریکایی ها تلاش کردند تا مدیریت جهانی خود را به اثبات برسانند و در کشورمان نیز در مجلس ششم عده ای با دلهره و واهمه نامه سرگشاده ای را به مقام معظم رهبری نوشتند تا جام زهر تسلیم در برابر آمریکا را بنوشد.

وی این رفتارها را نشانه تضعیف ایمان و اعتقاد عده ای فریب خورده داخلی توصیف کرد و گفت: برخلاف تصورها ملت ایران با مقاومت جانانه در این 42 سال نه تنها ذلت آمریکا را رقم زده اند بلکه مدیریت شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت کاری کرد که آمریکا امروز با میلیاردها دلار خرج بیهوده مفتضحانه از منطقه فرار کند.

معاون سیاسی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: لشکر بین المللی شهید سلیمانی نه تنها به شکست و خفت آمریکا منجر شد بلکه امروز به دژ مستحکم در برابر ایادی کفر تبدیل شده است.

جوانی اضافه کرد: در شرایطی که امروز مکتب سلیمانی در همه عرصه ها به الگوی بی نظیر تبدیل شده شایسته است مسئولان ما نیز در گذر از مرحله خودسازی و جامعه سازی به شکل گیری تمدن اسلامی کمک کنند و شهید سلیمانی را مرام رفتار، سیره و سلوک خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی در کنار اخلاص اهل تعقل و تفکر بود که امروز مسولان در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور باید به عامل گم شده در این عرصه که ایستادن روی پای خودمان است، بیش از گذشته توجه کنیم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها