تذکر مهم قالیباف درباره تحقیق و تفحص ها در مجلس

کد خبر: 1120725

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید در تحقیق و تفحص به این نکته توجه داشته باشند که نتیجه کارشان به اصلاح امور منتج شود.

تذکر مهم قالیباف درباره تحقیق و تفحص ها در مجلس

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: انجام تحقیق و تفحص یک ضرورت است و می‌توان گفت که تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای مهم مجلس و از ضروریات است.

وی بیان کرد: مسئله حائز اهمیت آن است که تحقیق و تفحص در چه زمانی با چه نیتی و درباره چه مجموعه‌ای انجام شود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حتماً باید به این مسئله توجه داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ارزیابی تحقیق و تفحص‌های مجلس در دوره‌های گذشته و برخی از مواردی که در حال حاضر مطرح می‌شود، حاکی از آن است که توجه به اصلاح امور در آن به طور ویژه مورد دقت قرار نمی‌گیرد.

قالیباف تأکید کرد: تحقیق و تفحص بسیار مهم است اما پس از آنکه تقاضای تحقیق و تفحص در مجلس به تصویب می‌رسد و گزارش‌ آن به دستگاه‌های ذیربط ارسال می‌شود، بسیار مهم است که نمایندگان باز هم پیگیری‌های خود را انجام دهند تا تحقیق و تفحص منتج به اصلاح امور شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها