سرلشکر باقری: درس‌های فراوانی در مکتب شهید سلیمانی نهفته است

کد خبر: 1120735

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای کرمان ادای احترام کرد.

سرلشکر باقری: درس‌های فراوانی در مکتب شهید سلیمانی نهفته است

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای شهید سپهبد سلیمانی ودیگر شهدای کرمان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، ‌سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان با قرائت فاتحه و اهدای گُل به مقام شامخ فرمانده جبهه مقاومت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای کرمان ادای احترام کرد.

وی صبح امروز در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران با بیان "خداوند را شاکرم که در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان حضور پیدا کردم" اظهار داشت: حقیقتاً محبت و عزتی که خداوند از این شهید بزرگوار در دل ملت ایران قرار داد، بی‌نظیر است.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری تصریح کرد: راهی که شهید سلیمانی از خود به‌جای گذاشت چه در زندگی شخصی و چه در رفتار و حالات معنوی، عرفانی و اخلاقی و چه در فرماندهی و مشی اجتماعی، چه در مدیریت و در رسیدگی به مردم و در عطوفت به فرزندان شهدا و همچنین در مقابله با دشمنان و غضب به مستکبران و صهیونیست‌ها نمونه و اسطوره‌ای بی‌نظیر در کشور، منطقه و جهان بود، هست و خواهد بود.

وی با تأکید به "هرکدام از حالات، روحیات و خاطرات این شهید بزرگوار درس بزرگی برای همه ما مردم ایران، مردم منطقه، جوانان و نسل‌های آینده خواهد بود" گفت: هنوز خیلی از رموز، اسرار، ابعاد و جزئیات سکنات و حرکات و زحمات و تلاش‌های آن بزرگوار بیان نشده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و خاطرات این شهید بزرگوار توسط همرزمان این شهید در حال تبیین است و جوانان هم به‌خوبی از آن استقبال کردند اضافه کرد: درس‌های فراوانی در مکتب شهید سلیمانی نهفته است که تضمین‌کننده انقلاب، اسلام، تدین و اخلاق در کشور و منطقه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها