نماینده مجلس: بودجه براساس واقعیات شرایط تحریمی کشور بسته شده است

کد خبر: 1120847

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس گفت: معاون بودجه برنامه و بودجه در دفاع از کلیات لایحه بودجه سال 1401 عنوان کرد که لایحه بودجه سال آینده براساس واقعیات جامعه و شرایط تحریمی کشور بسته شده و قابلیت اجرا دارد.

نماینده مجلس: بودجه براساس واقعیات شرایط تحریمی کشور بسته شده است

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس گفت: در این جلسه معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه، نمایندگان دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و رؤسای اتاق‌های سه‌گانه بخش خصوصی به بیان توضیحات خود درباره کلیات لایحه بودجه سال 1401 پرداختند و هم‌اکنون نیز نمایندگان موافق و مخالف کلیات بودجه در حال ارائه مطالب خود هستند.

وی افزود: پورمحمدی معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه در دفاع از کلیات لایحه بودجه سال آینده عنوان کرد که بودجه سال آینده براساس واقعیات جامعه و شرایط تحریمی کشور بسته شده و قابلیت اجرا دارد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه نماینده دیوان محاسبات در مورد هدف‌گذاری نرخ رشد اقتصادی 8 درصد برای سال آینده در بودجه را خوش‌بینانه دانست و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس نیز به ارائه توضیحاتی درباره شاخص‌های مختلف بودجه در بحث اشتغال، کشاورزی و ... پرداخت.

سرمدی خاطرنشان کرد: رؤسای اتاق‌های سه گانه بخش خصوصی نیز از افزایش درآمدهای مالیاتی در بودجه سال آینده گله‌مند بودند و عنوان کردند که در این باره بهتر بود با بخش خصوصی مشورت می‌شد و معتقد بودند که این افزایش در حوزه درآمدهای مالیاتی فشار زیادی را به بخش خصوصی وارد خواهد کرد.

وی افزود: رؤسای اتاق‌های سه‌گانه بخش خصوصی همچنین در بحث اصلاح تخفیف ارز 4200 تومانی معتقدند بود که این را باید با برنامه‌ریزی و به صورت دقیق اجرایی شود تا آثار تورمی برای کشور به دنبال نداشته باشد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها