میرتاج‌الدینی:امروز تفکر مقاومت تکثیر شده است

کد خبر: 1120920

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌های اخیر تفکر بسیجی و هسته‌های مقاومت در منطقه نهادینه شدند و این دستاورد، محصول مجاهدت‌های شهید سلیمانی بود.

میرتاج‌الدینی:امروز تفکر مقاومت تکثیر شده است

 سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در گفتگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت در رابطه با نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و مکتب سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها در عرصه‌های مختلف، الگویی از شجاعت و پایداری و شهامت برای ملت ما بود بلکه برای سایر ملل اسلامی و کشورهای جهان نیز نمادی از این ارزش‌های انسانی بود.

میرتاج‌الدینی اظهار کرد: باید امروز فرهنگ شهید سلیمانی را استمرار ببخشیم و برای این هدف باید پشتوانه‌های لازم فرهنگی را ایجاد کنیم تا بتوانیم پرچم این محور را برافراشته نگاه داریم.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد نهادینه شدن تفکر بسیجی و هسته‌های مقاومت در منطقه بوده‌ایم. این دستاورد، محصول مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی و تحقق یافتن همان پیام امام خمینی که فرمودند ما باید در همه جهان هسته‌های مقاومت را تشکیل بدهیم و برای مقابله با مستکبران به پا خیزیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: هسته‌های مقاومت شکل نمی‌گیرد مگر با نهادینه کردن فرهنگ مقاومت که مردم را در مقابل استکبار می‌خروشاند. این روند با صدور بخش‌نامه و دستور حاصل نمی‌شود بلکه با رویش باورها و اعتقادات به دست خواهد آمد.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: ظرفیت و بستر لازم برای پرورش این باورها وجود دارد که در سال‌های گذشته در منطقه ایجاد شده است. می‌توان گفت جرقه این بستر از زمان رویش حزب‌الله لبنان آغاز شد و بعد از آن حماس و جهاد اسلامی به این محور اضافه شدند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: امروز تفکر مقاومت تکثیر شده است و فاطمیون، زینبیون، انصارالله یمن، حشدالشعبی و بسیج عراق را به وجود آورد است. همه این‌ها در دوره حاج قاسم سلیمانی شکوفا و نهادینه شد. بعد از این نیز باید با ادامه همین مسیر، فرهنگ مقاومت را در کشور و منطقه محافظت کنیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها