معاون رئیس جمهور: عده‌ای می خواهند مردم را ناامید کنند

کد خبر: 1121084

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه عده‌ای می خواهند مردم را ناامید کنند و به اختلافات بین قوا دامن بزنند، گفت:‌ این جریان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف است مثلا هنوز برای برخی وزرا در کمیسیون هم سوال مطرح نشده ولی اینها بحث استیضاح را مطرح می‌کنند!

معاون رئیس جمهور: عده‌ای می خواهند مردم را ناامید کنند

 سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور طی سخنانی در پیشوا از سردار سلیمانی به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی و یک مدیر توانمند یاد کرد و ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها گفت: شهید سلیمانی ۴۱ سال برای دفاع و تامین امنیت مردم و کشور در جبهه‌های جنگ خدمت کرد و از سال ۱۳۶۰ در لشکر ۴۱ ثارالله در خدمت ایشان، از نزدیک شاهد رشادت‌ها، فداکاری‌ها و مدیریت سردار بودم.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور ادامه داد: سردار سلیمانی بارها در دفاع مقدس زخمی شد و پس از جنگ تحمیلی هم همیشه در میدان مبارزه با ظالمان و مستکبران بود و از مظلومان دفاع می‌کرد و برایش فرقی نداشت مظلومان از کدام کشور و مذهب هستند و هرجا ندای مظلومیت را می‌شنید به کمک آنها می‌رفت و در همه‌جا حضور داشت.

حسینی گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با ترور سردار سلیمانی می‌توانند در منطقه جولان بدهند و نقشه‌های خود را عملیاتی کنند، اما دیدیم که یک کینه و نفرت عمیق‌تری بعد از شهادت سردار سلیمانی نسبت به آمریکا ایجاد شد.

وی افزود:‌ سردار سلیمانی محبوب دل‌ها بود و نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها و میان مسلمانان منطقه سردار سلیمانی را به عنوان یک قهرمان می‌شناسند.

معاون رییس‌جمهور ادامه داد: سردار سلیمانی را نباید تنها یک شخص تلقی کنیم بلکه یک راه، مدرسه و مکتب است یعنی می‌تواند درس‌آموز باشد و ابعاد شخصیت ای شهید اگر کاملاً مشخص و تبیین شود خیلی موثر است چون عشق و علاقه به سردار فراوان است ولی این عشق باید با معرفت همراه شود تا به ویژه نسل جوان او را اسوه و الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: سردار سلیمانی دائماً در حال رشد و تکامل بود و به همین جهت سعی می‌کرد تمام خصوصیات یک انسان کامل را در خودش ایجاد کند و به مرحله ای رسید که مقام معظم رهبری، حاج قاسم را با بالاترین الفاظ تحسین کردند.

حسینی در رابطه با رمز محبوبیت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی عبد صالح خداوند بود و بر اساس که در قرآن وجود دارد چون اهل ایمان بود و خداوند محبت را در دلهای مردم انداخت و چه عمل صالحی بالاتر از تامین امنیت و نجات انسانها و اینکه به مظلوم کمک کنی و همه اینها اعمالی بود که ایشان را محبوب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: اگر در دیپلماسی و مسائل اقتصادی ما در گذشته درست عمل شده بود اگر به اقتصاد مقاومتی توجه می شد و اگر مسئولان ما سردار سلیمانی را الگو قرار داده بودند و همان روحیه‌ای که سردار سلیمانی داشت عمل می‌کردند، امروز خیلی از مشکلات وجود نداشت.

حسینی افزود: نباید زود ناامید شد، کار با شتاب و جهادی ادامه دارد، در این مدت کارهای خوبی انجام شده، البته یک عده چون خودشان در دوران مسئولیت کارنامه درخشانی نداشتند الان می خواهند مردم را ناامید کنند و به اختلافات بین قوا دامن بزنند. 

وی ادامه د اد: این جریان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی است مثلا هنوز برای برخی وزرا در کمیسیون هم سوالی مطرح نشده ولی اینها بحث استیضاح را مطرح می‌کنند! 

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در گذشته می دیدیم که بحث دوگانه دیپلماسی و میدان را مطرح می‌کردند ولی امروز وزیر خارجه ما با افتخار از کمک میدان به دیپلماسی صحبت می‌کند. در زمان مذاکره باید طرف های مقابل بدانند که ما یک کشور قدرتمند هستیم و از موضع عزت مذاکره می کنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها