تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ترامپ

کد خبر: 1121216

یک افسر سابق آمریکایی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف دونالد ترامپ و ۷۴ شخصیت آمریکایی دیگر خبر داد و به توانایی و درایت بالای شهید سلیمانی و ناجوانمردانه بودن ترور او اذعان کرد.

تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ترامپ

به گزارش پایگاه خبری المعلومه، «مایکل معلوف» افسر سابق سازمان اطلاعات نظامی آمریکا از تشدید تدابیر امنیتی و محافظت شخصی از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا همزمان با دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.

مایکل المعلوف در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی با اشاره به این موضوع افزود: تدابیر امنیتی اطراف دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و ۷۴ شخصیت آمریکایی دیگر، به مناسبت دومین سالگرد فرماندهان شهید تشدید شده است.

وی ادامه داد: عملیات ترور شهید سلیمانی کاملاً سیاسی است و هیچ جنبه کیفری ندارد. شهید سلیمانی توانایی وصف ناپذیری در مبارزه علیه داعش داشت و در همه جا به دستاوردهای امنیتی بزرگی دست یافت. سلیمانی دارای درایت و قدرت بالای فرماندهی بود.

معلوف اذعان کرد: سلیمانی با یک فروند هواپیمای غیرنظامی به فرودگاه بغداد سفر کرد و حامل پیام کشورش برای عربستان با هدف آرام کردن اوضاع و پایان دادن به اختلافات دو کشور بود، ولی قبل از انجام این مأموریت ترور شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها