حسنی: بختک انتقام مقاومت برای همیشه خواب را از چشم استکبار ربوده است

کد خبر: 1121247

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امریکایی‌ها راهی جز خروج از منطقه ندارند گفت: بختک انتقام مقاومت برای همیشه خواب را از چشم استکبار ربوده و مطمئن باشند تا انتقام خون حاج قاسم گرفته نشود، بچه مسلمانان از پای نخواهند نشست.

حسنی: بختک انتقام مقاومت برای همیشه خواب را از چشم استکبار ربوده است

حجت الاسلام محمد حسنی  بعداز ظهر امروز در ویژه برنامه به تماشای سرو بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه همه ما به عنوان بچه مسلمان سوره کوثر را حفظ هستیم و می‌دانیم این سوره در شأن حضرت زهرا(س) به سینه پیامبر نازل شده است اظهار کرد: هم علمای شیعه و هم علمای سنی  اعتقاد دارند که کوثر به حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره می‌کند.

وی با بیان اینکه کوثر یعنی انسان الهی که شمارش فضایلش امکان پذیر نیست و برکات آن فوق العاده است افزود: وجود نازنین فاطمه زهرا(س) حلقه وصل بین امامت و نبوت است یعنی امام معصوم پس از امیرالمومنین(ع) از نسل حضرت زهرا(س) هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه  بسیاری از مردم جهان تشنه یک لحظه دیدار با رهبر ما هستند و این به خاطر از نسل فاطمه زهرا(س) بودن است تصریح کرد: در لبنان وقتی نام از حسن نصرالله، در عراق از حضرت سیستانی و ... می‌آید و دلها منقلب می‌شود و در داخل کشور در کنار رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و جهادی حضور دارند، به خاطر از نسل حضرت زهرا(س) بودن است.

وی ادامه داد: امام فخر رازی به عنوان یک سنی می‌گوید بنی امیه و بنی عباس شیعه کشی کردند و از آنها امروز نسلی وجود ندارد، اما نسل فاطمه(س) جهان را پر کرده است و نسل حضرت فاطمه(س) جهان را پر از سادات شجاع و عدالت طلب کرده است.

حسنی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون سید در جهان وجود دارد و ۶ میلیون آن در ایران هستند خاطرنشان کرد: یکی از برکات حضرت زهرا(س) بنیان گذاری مدافعان حرم است.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم تربیت شده مکتبی هستند که تأسیس به دست فاطمه زهرا(س) است گفت: نخستین مدافع حرم حضرت زهرا(س) است و مدفعان حرم امروز پیروان حضرت فاطمه(س) است و در میان مردان نخستین مدافع حرم حضرت علی(ع) و نخستین مدافع حرم زن حضرت زهرا است، بنابراین مدافعان حرم بدانند که زوج آسمانی بنیان گذار مدافعان حرم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مدافعان حرم تربیت شده مکتب حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است اظهار کرد: والدین شهدا بر خود ببالند که فرزندان خود را در این راه تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید با شهید شدن تازه به دست می‌آید افزود: حاج قاسم و ابوالمهدی المهندس و همه شهدای مدافع حرم تربیت شدگان مکتب فاطمی و علوی بودند و همواره باید نام این دو را با هم آورد چون برای دشن شکست بزرگی است.

حسنی با بیان اینکه یکی از بهترین جملات، بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حاج قاسم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه است تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های حاج قاسم،فرا ملیتی بودن او است و تنها دلش برای ملت ایران نمی‌تپید و بدون استراحت خود را وقف ملت ایران و مسلمانان کرد که آب در دل مردم تکان نخورد.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال نگرانی ملت ایران بود ادامه داد: حاج قاسمی که خود را وقف کرده بود که ملت ایران ناراحت نباشد، نگران ملت سوریه، فلسطین و عراق هم شد و حاج قاسم تنها ایرانی فکر نمی‌کرد بلکه اسلامی فکر می‌کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند حاج قاسم یک قهرمان ملتی و فراملتی بود تصریح کرد: یعنی حاج قاسمی یک قهرمانی ملتی و امتی بود و یعنی اینطور نبود که از قومی غفلت کند.

وی با تأکید بر اینکه داعشی‌ها وقتی تصمیم گرفتند کردهای عراق را مورد حمله قرار دهند، حاج قاسم ورود کرد و داعشی‌ها فرار را بر قرار ترجیح دادند ادامه داد: حاج قاسم یک اصول گرای ولایت مدار بود اما از هدایت دیگران غفلت نمی‌کرد و دنبال افزایش پیروان کشتی ولایت و امامت بود. 

حسنی با بیان اینکه دیگران می‌خواهند با وصل کردن خودشان به حاج قاسم آبرو کسب کنند خاطرنشان کرد: حاج قاسم صادق بود و این صداقت را صد در صد داشت و اخلاص او در اوج قرار داشت، او با خدا، امامش، رهبرش و مردمش رو راست بود و برای رسیدن به اهداف خودش گام از دایره شرع مقدس بیرون نگذاشت.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم در جهاد و مبارزه خود به غیر از خدا فکر نکرد گفت: حاج قاسم تمام نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: طرح خاورمیانه بزرگ یکی از این نقشه‌ها است و این بدان معنا است که خاورمیانه به دست رژیم صهیونیستی  بیفتد و فلسطینی وجود نداشته باشد یعنی حذف فلسطین و تقویت رژیم صهیونیستی.

وی با اشاره به اینکه اما امروز حاج قاسم با مرام و مسلک خود این معادله را بر هم ریخت افزود: امروز صهیونیست‌ها چه بخواهند و چه نخواهند، نابود می‌شوند مگر اینکه سرعقل بیایند و به  فرمولی که حضرت آقا بیان فرمودند روی بیاورند یعنی مراجعه به آرای عمومی مردم از همه مسلک‌ها از جمله مسلمان،مسیحی و یهودی.

حسنی با بیان اینکه داعش زدایی منطقه توسط حاج قاسم از برکات دیگر حضور ایشان بود تصریح کرد: اگر جبهه مقاومت نبود باید در همدان و اراک از ناموس خود دفاع می‌کردیم اما مکتب حاج قاسم همه این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد.

وی دیگر دستاورد  حاج قاسم را متحد شدن جهان اسلام در برابر نقشه‌های امریکا در منطقه دانست و ادامه داد:از برکت مدیریت راهبردی حاج قاسم  که شکل گرفته، دست در دست هم نهادن  ملت ایران، سوریه، یمن، لبنان و ... است که سد شکست ناپذیری را ایجاد کردند.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امریکایی‌ها راهی جز خروج از منطقه  ندارند خاطرنشان کرد: بختک انتقام مقاومت برای همیشه خواب را از چشم استکبار ربوده و مطمئن باشند تا انتقام خون حاج قاسم گرفته نشود، بچه مسلمانان از پای نخواهند نشست.

فرمانده  پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه هرآنچه امروز از عزت، کرامت و رافت داریم مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم اظهار کرد: از فرزند حضرت فاطمه (س) حضرت امام خامنه‌ای چنان حمایت خواهیم کرد که با دست با کفایتشان پرچم را تحویل امام زمان(عج) داده شود.

پرویز مرادبکی با اشاره به اینکه دشمنان تصور کردند با حدف فیزیکی شهید سلیمانی تفکر او را از بین می رود افزود: در حالی که سلیمانی یک ملت و یک تفکر بود و باشهادتش راه مقاومت را همواره کرد.

وی تصریح کرد: امریکا و صهیونیست‌ها باید هزاران بار بمیرند تا ما انتقام خود را بگیریم.

پدر شهید سیدمهدی ذاکرحسینی از خانواده پایگاه شهید نوژه، از خاطرات کودکی این شهید که سالگرد شهادتش بود، گفت./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها