تذکر نماینده مجلس درباره مشکلات دریافت تسهیلات مسکن

کد خبر: 1122159

نماینده مردم تالش و رضوان‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن با مشکل مواجه هستیم، بانک‌ها در این زمینه تمکین نمی‌کنند و معمولاً افراد ضعیف‌تر و کم‌برخوردار با مشکل روبرو هستند و به سختی تسهیلات دریافت می‌کنند.

تذکر نماینده مجلس درباره مشکلات دریافت تسهیلات مسکن

حسن محمدیاری در نشست علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد قانون جهش تولید مسکن گفت: با توجه به اولویت‌های پیش بینی شده در قانون جهش تولید مسکن تامین روستاییان و کارگران فراهم شود تا آنها بتوانند از مسکن مناسبی برخوردار شوند.

نماینده مردم تالش و رضوان‌شهر در مجلس یازدهم گفت: ما نمایندگان شهرهای کم برخوردار در پیشانی مراجعات مردم قرار داریم و اکثر مطالبات در این حوزه مطالبات بحق است، اما در این زمینه موازی‌کاری هایی وجود دارد و این باعث شده که این روند با چالش مواجه شود، روندی که قانون اساسی و مسئولین نظام بر آن تاکیدات فراوانی دارند.

محمدیاری ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن با مشکل مواجه هستیم، بانک‌ها در این زمینه تمکین نمی‌کنند و معمولاً  افراد ضعیف‌تر و کم برخوردار در مراجعه به بانکها با مشکل روبرو هستند و به سختی تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه درباره مسکن روستایی با موازی کاری روبرو هستیم، گفت: در اجرایی واگذاری اراضی روستایی از منابع طبیعی به بنیاد مسکن دچار تعلل شدیم اگر کاداستر (حدنگاری) اجرا شود این موضوع تسهیل می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: جهت تسریع قانون جهش تولید مسکن باید رفع موانع کنیم و مسوولان مربوطه هماهنگی لازم را در این زمینه داشته باشند تا در این حوزه با مشکل روبرو نشویم./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها