تذکر نماینده مجلس به افزایش ۳ درصدی حقوق کارمندان دولت

کد خبر: 1122438

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش ۳ درصدی حقوق کارکنان دولت با تورم ۴۰ درصد و به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی ظلم است.

تذکر نماینده مجلس به افزایش ۳ درصدی حقوق کارمندان دولت

احسان ارکانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور، گفت: عدم رعایت قانون در انتصابات توسط استاندار خراسان رضوی به ویژه معاونت عمرانی و تأکید استاندار بر اخذ جمعیت یاران در شهرستان‌ها برای انتصاب فرمانداران مصداق بارز دخالت در انتصابات است.

وی خطاب به وزیر بهداشت و درمان، افزود: جذب و استخدام نیروهای طرحی علوم پزشکی نیشابور و فوق‌العاده ویژه کادر درمان را درخواست دارم. همچنین از وزارت کشور درخواست ارتقاء بخش‌های این حوزه انتخابیه به شهرستان و ایجاد استان خراسان مرکزی با مرکزیت نیشابور را تقاضا دارم.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حقوق کارکنان دولت صرفاً ۳ درصد به اضافه ۵۳۰ هزار تومان در سال آینده افزایش می‌یابد که این ظلم به کارمندان دولت با تورم ۴۰ درصدی و به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی است.

ارکانی گفت: از سوی دیگر تصویب فوق‌العاده خاص کارکنان قضائیه را طبق ماده ۱۳۰ و توجه به میراث فرهنگی نیشابور را از وزیر گردشگری تقاضا دارم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها