دیدار قالیباف با حسینی خراسانی/عضو شورای نگهبان: وحدت و انسجام بین مسئولین ایجاد شده است

کد خبر: 1122496

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: شرایط کشور از جهت وحدت و انسجام میان سران و مسئولین نظام فرصت بسیار خوبی را فراهم ساخته و انتظار این است که مسئولین با توجه به این همدلی و همراهی از این فرصت در جهت خدمت به ملت استفاده کنند.

دیدار قالیباف با حسینی خراسانی/عضو شورای نگهبان: وحدت و انسجام بین مسئولین ایجاد شده است

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در دیدار با محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور طبق گفته‌های امامین انقلاب گفت: ظرفیتهای داخلی کشور، بسیار بزرگ بوده و اصل «ما می‌توانیم» با اعتماد به قدرت داخلی توسط مردم و ملت شریف ایران پذیرفته شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: شرایط کشور از جهت وحدت و انسجام میان سران و مسئولین نظام، فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده و انتظار این است که مسئولین با توجه به همدلی و همراهی از این فرصت در جهت خدمت به ملت استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین با استفاده از ظرفیت‌ها و اتکا به توان داخلی، برای حل مشکلات بویژه مشکلات معشیتی مردم، تدبیر و چاره‌اندیشی کنند.

آیت الله خراسانی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور و روحیه «ما می‌توانیم» راهگشاست، گفت: مردم با روحیه انقلابی و پشت سر مقام معظم رهبری در راه صیانت از انقلاب و آرمان‌های بلند شهدای عزیز ایستاده‌اند و زمان آن است که مسئولین با استفاده از این فرصت برای این ملت با نجابت، خدمتی قابل توجه و رضایتبخش داشته باشند.

همچنین در این دیدار، محمدباقر قالیباف رییس مجلس از آیت‌الله خراسانی خواست که فقهای شورای نگهبان در مجلس بیشتر حضور یابند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها