سردار پاکپور: عملیات‌های واقعی در رزمایش محمد رسول الله(ص) با موفقیت اجرا شد

کد خبر: 1122676

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: رزمایش محمد رسول الله (ص) به صورت ترکیبی در دو فاز بزرگ رزمی نظامی و مردم یاری و غیرنظامی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار پاکپور: عملیات‌های واقعی در رزمایش محمد رسول الله(ص) با موفقیت اجرا شد

سردار سرتیپ محمد پاکپور در جمع خبرنگاران  گفت: در فاز رزمی و نظامی یگان‌های گوناگون عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعم از موشکی، توپخانه، پهپادی، بالگردی، زرهی، تخریب و انفجارات، نیرو‌های مخصوص و واحد‌های تخصصی ـ رزمی قرارگاه قدس همه شرایط شبیه‌سازی شده درگیری‌ها و عملیات‌های واقعی را با موفقیت کامل اجرا کردند.

صبح روز سه شنبه ۲۱ دی رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق با محوریت جغرافیایی و عملیاتی توسط قرارگاه قدس در استان سیستان و بلوچستان  برگزار شد.

به گفته او  دیدار و گفتگو با سران طوایف استان، توزیع صد‌ها قلم کالای اساسی و جهیزیه، توزیع هزاران بسته کمک معیشتی، فرهنگی و ورزشی، حضور فرماندهان در مدارس، تجمع گسترده بسیجیان استان و همچنین اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی از جمله مهمترین برنامه‌های انجام شده در بخش غیرنظامی و مردم یاری این رزمایش است.

در این رزمایش یگان های گوناگون عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعم از موشکی، توپخانه، پهپادی، بالگردی، زرهی، تخریب و انفجارات، نیروهای مخصوص و واحدهای تخصصی- رزمی قرارگاه قدس، شرایط شبیه سازی شده درگیری ها و عملیات های واقعی را با موفقیت کامل اجرا کردند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها