سردار فدوی: دشمن چون می‌داند نمی‌تواند در یمن پیروز شود

کد خبر: 1122754

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جنگ بسیار شدیدی در مارب یمن برقرار است و نگرانی جبهه باطل از این است که در آنجا شکست بزرگی بخورد؛ لذا دست به دامان همه شده‌اند تا از شکست بزرگ آنان جلوگیری شود و چون مطمئن شده‌اند نمی‌توانند در برابر جبهه حق انقلاب اسلامی در یمن پیروز شوند، دچار استیصال شده‌ و به جنایات خود افزوده‌اند.

سردار فدوی: دشمن چون می‌داند نمی‌تواند در یمن پیروز شود

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جنگ بسیار شدیدی در مارب یمن برقرار است و نگرانی جبهه باطل از این است که در آنجا شکست بزرگی بخورد؛ لذا دست به دامان همه شده‌اند تا از شکست بزرگ آنان جلوگیری شود و چون مطمئن شده‌اند نمی‌توانند در برابر جبهه حق انقلاب اسلامی در یمن پیروز شوند، دچار استیصال شده‌ و به جنایات خود افزوده‌اند.

شامگاه امروز، ۲۳ دی‌ ماه، سردار علی فدوی در یادواره شهدای غرب مشهد با اشاره به جبهه‌های متخاصم در جنگ یمن عنوان کرد: در ظاهر تنها عربستان و امارات به یمن حمله کرده‌اند اما اطلاع کامل داریم که آمریکا، اسرائیل و تعدادی از کشورهای اروپایی در کنار کشورهای مرتجع عرب و حتی برخی کشورهای آفریقایی در جنگ علیه یمن حضور دارند اما نتوانسته‌اند در مقابل ملت دلداده به انقلاب اسلامی در یمن به هیچگونه پیروزی دست یابند.

وی افزود: کسانی که خود را سردمدار حکومتی می‌دانند، با حماقت تمام رسما در رسانه‌ها اعلام می‌کردند یک هفته‌ای در جنگ یمن پیروز می‌شوند اما حالا نزدیک هفت سال است که این جنگ ادامه دارد و دشمنان نتوانستند بر جبهه حق پیروز شوند. ما ام‌القرای انقلاب اسلامی هستیم و باید بر پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی اصرار ورزیم، حتی اگر در این راه جان دهیم.

فدوی با اشاره به اقدامات جمهوری اسلامی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) عنوان کرد: زمانی که خبیثان عالم می‌خواستند برای حرم اهل بیت(ع) مشکلاتی ایجاد کنند، یکی از دغدغه‌های همه مسئولان سپاه این بود که هر جایی می‌رفتند، خیل عظیم پاسداران و بسیجیان بیان می‌کردند چرا ما را برای دفاع از حرم نمی‌فرستید. این‌ها جوانانی بودند که زمان انقلاب و جنگ تحمیلی به دنیا نیامده بودند اما وقتی قرار شد به مثابه شهدا از آرمان‌های خود پاسداری کنند، انگار همه این‌ها را دیده بودند و مانند روزهای اول انقلاب و جنگ هزاران کیلومتر دور از خانه خود با دشمنان جنگیدند و عظمت آفریدند.

وی افزود: کار کسی که در هزاران کیلومتر دورتر از خانه خود با دشمن می‌جنگند، سخت‌تر از کار کسی است که در خانه با دشمن می‌جنگد. دلدادگان انقلاب اسلامی جبهه حقی را تشکیل داده‌اند که هر روز گسترده‌تر می‌شود. خداوند متعال نیز وعده داده که در نبرد بین حق و باطل همراه جبهه حق است و باطل هرگز پیروز نمی‌شود؛ لذا همواره در تمام نبردها جبهه حق انقلاب اسلامی پیروز بوده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه والای شهدا در احادیث معصومین(ع) بیان کرد: انشاءالله امسال در روز ۲۲ بهمن بتوانیم بزرگترین و باشکوه‌ترین مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار کنیم. دشمنان ما خیلی زود فهمیدند که این انقلاب متفاوت است و جبهه حقی شکل گرفته که از روز اول بر جبهه باطل تاخته است. امام(ره) از سال ۴۲ نوک حمله اساسی را بر شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار داد و پس از پیروزی انقلاب نیز این روند مقدس ادامه داشت و دشمن چون حیات خود را در خطر دید، از همان ابتدا به جنگ و مقابله با انقلاب اسلامی برخاست.

فدوی با ببان اینکه جبهه متحدی که در راس آن آمریکا قرار دارد، مخالفان انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهد، گفت: در پایان جنگ تحمیلی ۸۷ کشور رسما اعلام کردند که در این جنگ از صدام حمایت می‌کردند. همچنین اخیرا رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که ما و تمام متحدین‌مان می‌خواستیم رژیم سوریه نباشد اما نتوانستیم چون ایران اجازه آن را نداد. این قدرت از انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه دشمن در توانمندی‌های مادی نظیر توان‌ نظامی، اقتصادی و... از ما جلوتر است، اضافه کرد: اما پیروزی‌های ما به این دلیل است که وعده‌های خدا حق است و خداوند با صراحت گفته بر پیروزی جبهه حق اراده دارد. ما فقط باید آن تکالیفی را که خداوند برای ما مشخص کرده را دقیق انجام دهیم چراکه طبق تجربیات تاریخی اگر این تکالیف را به خوبی انجام ندهیم، خداوند نتیجه را آنطور که می‌خواهیم رقم نخواهد زد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما به نتایج درخشانی دست پیدا کرده‌ایم زیرا در این ۴۳ سال تکالیفی که خداوند برای پیروزی جبهه حق مشخص کرده است، در نظام اسلامی ما به میزان قابل قبولی انجام شده است. 

فدوی با بیان اینکه ما از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای انجام این تکالیف داده‌ایم، گفت: این یکی از نشانه‌های محکمی است که نشان می‌دهد ملت بزرگ ایران برای انجام این تکالیف همواره آماده جان دادن بوده‌ است. هنوز هم بعضی از روزها شهید از سوریه آورده می‌شود که این نشان می‌دهد هنوز هم جوانان ما پای کار هستند و اگر راهی بود که جوانان دلداده انقلاب اسلامی می‌توانستند به یمن بروند، الان شاهد حضور خیل عظیمی از جوانان در یمن بودیم؛ هر چند دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن به کسی نیاز ندارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها