تماس تلفنی معاون اول رئیسی و وزیرکشور با استاندار کرمان

کد خبر: 1123467

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استانداری کرمان خواستار بسیج امکانات برای امداد رسانی به مردم شد.

تماس تلفنی معاون اول رئیسی و وزیرکشور با استاندار کرمان

محمد مخبر ظهر دوشنبه برای پیگیری وضعیت مناطق سیل زده با استاندار کرمان تماس تلفنی گرفت و در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل زده قرار گرفت.

وی ضمن مثبت خواندن اقدامات انجام شده در مناطق سیلزده کرمان و با توجه به گزارش استاندار کرمان بر رسیدگی به خانواده‌هایی که منازلشان دچار آبگرفتگی شده و بسیج امکانات در این حوزه تاکید کرد.

علی زینی وند استاندار کرمان نیز در گزارش خود به تشکیل ستاد مدیریت بحران در روز گذشته و انجام اقدامات پیشگیرانه در مناطق مختلف استان کرمان در راستای کاهش خسارات ناشی از بارندگی‌ها اشاره کرد.

وی از تداوم آماده باش فرمانداران و مدیران، فراخوان تمام دستگاه‌های دولتی و خصوصی و حضور نیروهای امدادی و خدماتی در مناطق سیلزده استان کرمان خبر داد.

براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها که از شنبه آغاز شده تا عصر چهارشنبه هفته جاری (۲۹ دی) تداوم خواهد داشت و باتوجه به شدت بارش‌ها و با توجه به رطوبت خاک و گل و لای باقیمانده از بارش‌های قبل، احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد./مهر

دستور وزیر کشور مبنی بر اسکان اضطراری در روستاهای سیل زده کرمان

وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، خواستار اسکان اضطراری سیل زدگان در استان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زینی وند ظهر یکشنبه در تماس تلفنی با وزیر کشور آخرین اقدامات انجام شده و وضعیت مناطق سیلزده را با جزئیات تشربح کرد.

در این تماس وزیرکشور بر امداد رسانی و اسکان اضطراری در روستای کروچان تاکید کرد.

زینی وند خاطر نشان کرد: فرماندار رودبار جنوب و عوامل امدادی هم اکنون در روستای کروچان از توابع زهکلوت رودبارجنوب حضور دارند و فعالیت‌ها در حال انجام است.

بر پایه این گزارش دیروز ۲۶ دی ماه نیز وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت استان در پیشگیری و مدیریت بارندگی‌های و اقدامات انجام شده پس از زلزله عصر شنبه در بخش شهداد را بررسی کرد.

در این تماس، زینی وند تصمیمات و اقدامات ستاد مدیریت بحران را تشریح نمود.

وحیدی ضمن تشکر از استاندار کرمان بر آمادگی همه فرمانداران و اعضای ستاد بحران تاکید کرد.

بارندگی‌ها از عصر دیروز در استان کرمان آغاز شده و طبق اطلاعیه‌های هواشناسی تا عصر چهارشنبه ادامه دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها