سردار تنگسیری: ایران در ساخت تجهیزات دفاعی و نظامی توانمند است

کد خبر: 1123529

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امروز ایران در عرصه ساخت تجهیزات دفاعی و نظامی توانمند است،گفت:انقلاب وکشور متعلق به جوانان غیور است که باید در پایداری انقلاب کوشا باشند.

سردار تنگسیری: ایران در ساخت تجهیزات دفاعی و نظامی توانمند است

 سردار علیرضا تنگسیری دوشنبه در آئین پایانی هشتمین جشنواره فرهنگی-ورزشی ناویان ندسا، گرامیداشت شهیدِ ورزشکار محمد ناظری، با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در عرصه مقاومت، بیان کرد: طی سه سال اول جنگ، ما پیروز بودیم و صدام بریده بود اما آمریکا با تجهیز عراق، آنها را از شکست نجات داد.

وی با اشاره به قدرت معنوی، اتکاء و توکل رزمندگان به خداوند، اظهار داشت: آن زمان، کشورهای خائنی بودند که ۲۵ میلیارد دلار به صدام کمک کردند یا تجهیزات و ادوات جنگی به عراق ارسال می‌کردند تا نیروهای ایران را از پا درآورد.

سردار تنگسیری با اشاره به زانو درآمدن ناو آمریکایی در خلیج فارس، اظهار داشت: نیروی دریایی، شهدایی تقدیم کرد که به ازای آن، باید سیلی‌هایی سختی به آمریکا و استکبار جهانی می‌زدیم که زمینه آن یکی پس از دیگری فراهم شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران همچنین به بمباران عین الاسد نیز اشاره کرد و افزود: اینها نماد شرف و شناسنامه نیروهای دریایی است که باید آن در عرصه بین‌الملل در دست بگیرید.

وی تاکید کرد: این شناسنامه افتخارآفرین می‌تواند تداوم یابد اگه ما همواره به خدا تکیه کنیم و از ولی فقیه تابعیت داشته باشیم.

سردار تنگسیری با اشاره به سلطه‌گری و اختیار تام آمریکا در ایرانِ پیش از انقلاب، اظهار داشت: امروز ایران در عرصه ساخت تجهیزات دفاعی و نظامی توانمند است و انقلاب و کشور متعلق به شما جوانان غیور است که باید در پایداری انقلاب کوشا باشید.

وی با اشاره به جشنواره فرهنگی-ورزشی ناویان بیان کرد: در جشنواره فرهنگی-ورزشی ناویان، جوانان برومند این عرصه از ۱۷ رده و در ۶ رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها به میزبانی شهری مقدس که سومین حرم اهل بیت است، برپا شده که در کنار حضور در جشنواره می‌توانید از معنویت زیارت نیز بهره‌مند شوید. تنگسیری ضمن تاکید پیامبر اسلام بر نشاط بخشی ورزش، گفت: از نظر ما، همه شما شرکت‌کنندگان رتبه اول هستید اما به لحاظ احترام با نظر داوران، سکوهای اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه همچنین با اشاره به توصیه امامین انقلاب بر ورزش کردن به ویژه در رده‌های نظامی گفت: نشاط اجتماعی از سوی شما نیروهای نظامی، علاوه بر مجموعه خودتان به اجتماع نیز تسری می‌یابد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: ورزش اراده را تقویت می‌کند و به جسم انسان قوت و توانمندی می‌بخشد که توانمندسازی قوای جسمانی، برای دریاداران امری ضروری و لازم است.

سردار تنگسیری ضمن تاکید بر افزایش رقابت‌های ورزشی و ایجاد رقابت سالم بین ناویان گفت: جهت ترغیب ناویان به حضور در مسابقات ورزشی، جوایز ۵۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش می‌یابد هر چند وجه مادی کار ارزش خاصی ندارد بلکه سلامت و وجه معنوی حضور شما ارزشمند است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها