سفر استانی رئیس جمهور به گیلان در آینده‌ای نزدیک

کد خبر: 1124204

استاندار گیلان، از سفر رئیس جمهوری به گیلان در آینده ای نزدیک خبر داد و رهاورد این سفر را تحقق شعارهای راهبردی آیت الله رئیسی از جمله محرومیت زدایی، جهش مسکن، اشتغال و تولید و نیز رشد و توسعه پایدار در همه بخش های گیلان ذکر کرد.

سفر استانی رئیس جمهور به گیلان در آینده‌ای نزدیک

اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به گیلان در آیندهای نزدیک، از برگزاری جلسه هایی مرتبط با سفر دولت سیزدهم به گیلان از جمله با معاون اول رئیس جمهوری و نیز معاون اجرایی ریاست جمهوری طی هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه ها نیز در بخش‌های کشاورزی، صنعت، آزادراه، راه‌آهن و دیگر بخش ها، جمع بندی هایی صورت گرفته، مصوباتی داشته ایم و اعتباراتی هم درخواست کرده ایم.

وی مهمترین پروژه های مورد نظر برای پیگیری در سفر رئیس جمهوری را تکمیل راه آهن رشت - کاسپین و رشت - آستارا، سدهای شفارود، پلرود، دیورش و نیز سدهای لاستیکی ذکر و خاطرنشان کرد: اتمام باقی مانده آزادراه رشت - قزوین نیز جزو طرح های مهم است و برای اینکه بتوانیم آن را در تابستان سال ۱۴۰۱ به اتمام برسانیم، نیازمند اعتباراتی هستیم که در این سفر، مدنظر قرار می گیرد.

استاندار گیلان گفت: ساماندهی پسماند به عنوان مهمترین معضل، رسیدگی به طرح‌های حوزه کشاورزی استان و نیز سایر راه ها در شهرستان ها از دیگر موضوعاتی است که در سفر رئیس جمهوری مطرح می شود.

عباسی ابراز اطمینان کرد که در سایه هماهنگی و انسجام بین استانداری، نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان و سایر دستگاه ها، با سفر رئیس جمهوری و دولت به گیلان، شعارهای راهبردی آیت الله رئیسی در بخش‌های محرومیت زدایی، جهش مسکن، اشتغال و تولید، محقق و آنچه شایسته گیلان و مردم شریف آن است، صورت می‌گیرد و شاهد رشد و توسعه پایدار در همه بخش های گیلان خواهیم بود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها