دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده کل ارتش

کد خبر: 1124634

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه با فرمانده کل ارتش دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده کل ارتش

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار از فرماندهی مدبرانه امیر موسوی تقدیر و تشکر کرد و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح از هر نوع اقدام قانونی که موجب تقویت اقتدار و جایگاه رفیع نیروهای مسلح شود، فروگذار نخواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر استقلال قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بدون اینکه از محور عدالت خارج شویم حامی نیروهای مسلح خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از ترفند جدایی بین ارتش و سپاه است، افزود: با وجود اتحاد و همدلی این دو نیروی بزرگ و با اقتدار، دشمن هیچ صدمه‌ای نمی‌تواند به کشور وارد کند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های ارتش در پیشگیری از وقوع جرایم، آمادگی کامل سازمان قضایی نیروهای مسلح را برای استمرار آموزش های قضایی و حقوقی کارکنان ارتش اعلام کرد.

امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در این دیدار گفت: برای کنترل جرایم به بررسی علل و عوامل وقوع آسیب ها با بررسی پرونده های مهم پرداخته ایم.

وی افزود: با بررسی پرونده شخصیت فرد خاطی، بررسی قصور یگان نیز در دستور کار قرار گرفته تا عوامل موثر در ارتکاب جرایم، شناسایی و نقاط ضعف برطرف شود.

فرمانده کل ارتش همچنین از برگزاری دوره های آشنایی فرماندهان با قوانین و مقررات خبر داد.

دکتر محمدرضا یزدانیان معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار گفت: یکی از اهداف مهم سازمان قضایی نیروهای مسلح در سند چشم انداز 20 ساله حفظ اقتدار و جایگاه نیروهای مسلح است.

وی آسیب شناسی و آسیب زدایی جرایم را یکی از عوامل اصلی اقتدار نیروهای مسلح برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رمضانعلی صالحی دادستان نظامی استان تهران در این جلسه، از جدیت ارتش در پیشگیری از وقوع جرایم و بررسی علل و عوامل وقوع آسیب ها تقدیر و تشکر کرد.

وی خواستار حضور نماینده ای از ارتش در دادسرای نظامی جهت معاضدت قضایی شد که مورد موافقت امیر موسوی قرار گرفت.

محمدجعفر شهبازی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این دیدار حضور داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها