ورود کمیسیون تلفیق به بررسی هدفمندی یارانه‌ها در بودجه

کد خبر: 1124712

سخنگوی کمیسیون تلفیق از بررسی قسمت درآمدی تبصره ۱۴ مربوط به هدفمندی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال آینده در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

ورود کمیسیون تلفیق به بررسی هدفمندی یارانه‌ها در بودجه

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات برنامه‌های جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار کرد: مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین جواد اوجی وزیر نفت میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون تلفیق هستند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 در توضیح محور جلسه مشترک اعضای کمیسیون با مسئولان دولتی، اظهار کرد: قرار است در این جلسه قسمت درآمدی تبصره 14 مربوط به هدفمندی یارانه‌ها بررسی شود.

 افزایش 76 هزار میلیارد تومانی منابع هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق بودجه

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از مصوبه امروز کمیسیون تلفیق در جهت افزایش 76 هزار میلیارد تومانی منابع هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در این جلسه با مصوبه اعضای کمیسیون منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها در بودجه افزایش یافت.

وی افزود: در لایحه دولت 470 هزار میلیارد تومان برای منابع هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته شده بود که با افزایش 76 هزار میلیارد تومانی منابع این بخش به 546 هزار میلیارد تومان رسید.

وی اظهار داشت: این 76 هزار میلیارد تومان از محل فروش فرآورده‌های نفتی در داخل و همچنین فروش و صادرات نفت خام و LPG، اتان و گوگرد حاصل خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 خاطرنشان کرد: همچنین در مصوبه امروز مقرر شد تا بخشی از درآمدهای ایجاد شده در حوزه گاز به مصرف برسد کما اینکه در قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز تصریح شده که 30 درصد از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها باید در حوزه انرژی مصرف شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها