اولیانوف: رایزنی برای تدوین پیش نویس از امروز آغاز می شود

کد خبر: 1124827

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی: ایران، تروئیکای اروپایی، روسیه و چین دیدار کردند و یکی از موضوعات اصلی در مذاکرات برجامی در این دیدار مورد بحث قرار گرفت. بدون شک پیشرفت داشتیم و امروز هم درباره پیش‌نویس و تدوین آن رایزنی خواهیم کرد./باشگاه خبرنگاران

اولیانوف: رایزنی برای تدوین پیش نویس از امروز آغاز می شود

دیپلمات ارشد روس حاضر در مذاکرات برجامی از دیدار با نماینده ایران و مقام‌های اروپایی در وین خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، در پیامی از دیدار با نماینده ایران و دیگر مقام‌های برجامی در وین خبر داد.

اولیانوف در پیامی توییتری نوشت: «عصر امروز دیداری دوجانبه با علی باقری کنی، نماینده ایران در برجام، داشتیم و درباره برخی مسائل مربوط به مذاکرات احیای توافق هسته‌ای بحث کردیم.»

او در پیامی دیگر نوشت: «ایران، تروئیکای اروپایی، روسیه و چین عصر امروز دیدار کردند و یکی از موضوعات اصلی در مذاکرات برجامی در این دیدار مورد بحث قرار گرفت. بدون شک پیشرفت داشتیم و فردا هم درباره پیش‌نویس و تدوین آن رایزنی خواهیم کرد.»

هشتمین دور مذاکرات برجام درباره برنامه هسته‌ای ایران روز دوشنبه ۶ دی در هتل کوبورگ وین آغاز شد و با وقفه‌ای چند روزه مجدداً ادامه یافت.

به تازگی «کریس مورفی» سناتور آمریکایی در پیامی توییتری نوشت: «خروج ترامپ از برجام به عنوان یکی از احمقانه‌ترین و خطرناک‌ترین تصمیمات سیاست خارجی آمریکا در ۵۰ سال اخیر تلقی خواهد شد.»

پیشتر از او «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا، با ادعای آن‌که توافق برجام، برنامه هسته‌ای کشورمان را تحت کنترل در آورده بود، خروج از برجام از سوی دولت پیشین آمریکا را بدترین تصمیم در سیاست خارجی این کشور در تاریخ معاصر دانست./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها