سردار پاکپور: دشمن از تحرک نظامی علیه ایران مأیوس و این موضوع باید تقویت شود

کد خبر: 1124919

فرمانده نیروی زمینی سپاه ‌گفت: رزمندگان و مرزبانان سپاه در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری امنیت مرزها را تضمین کرده‌اند و امروز، امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی این ایثارگران و رزمندگان است.

سردار پاکپور: دشمن از تحرک نظامی علیه ایران مأیوس و این موضوع باید تقویت شود

به گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع)،  سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین نقش تیپ انصارالحسین(ع) در ایفای مأموریت‌های نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزهای کشور پرداخت و با تبریک موفقیت‌های تیپ انصارالحسین(ع) اظهار داشت: رزمندگان این یگان از دوران جنگ تاکنون افتخارات زیادی آفریده‌اند و در تمام مأموریت‌ها سربلند و موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و گروهک‌های تروریستی در مرزها و فرامرزها اهداف و توطئه‌های زیادی علیه کشور در سر داشتند که به لطف الهی و همت و مجاهدت رزمندگانی همچون رزمندگان تیپ استان همدان در اهداف خود ناکام مانده و شر دشمنان از سر مردم و کشورمان کم و کوتاه شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تشریح وضعیت امنیتی مرزهای کشور تصریح کرد: رزمندگان و مرزبانان سپاه پاسداران در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری و ایستادگی خود امنیت مرزها را تضمین کرده‌اند و امروز، امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی این ایثارگران و رزمندگان فداکار است.

وی حفظ و ارتقای آمادگی‌های رزمی و معنوی در بین نیروها را دستور کار فرماندهان و مدیران در همه سطوح سپاه دانست و ادامه داد: اگر چه دشمن از تحرک نظامی علیه کشورمان مأیوس است اما این یأس و عقب‌نشینی دشمنان محصول آمادگی و توان بالای رزمی و معنوی رزمندگان ماست و این موضوع باید حفظ و تقویت شود.

سردار پاکپور بیان داشت: آمادگی و روحیه معنوی اهمیت بالاتری نسبت به آمادگی رزمی دارد، چرا که پیروزی‌های نظام  اسلامی در مواجهه با دشمنان از ناحیه روحیه معنوی و ایمان قلبی مردم و  نیروهای مسلح ما نشأت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران همچنین با قدردانی از همراهی آحاد کارکنان و رزمندگان این یگان با فرماندهی تیپ، سردار بهاریان را از فرماندهان لایق و موفق در مأموریت‌های مهم و سخت دانست و افزود: علاقه قلبی ما بر حفظ فرماندهی ایشان در تیپ انصارالحسین(ع) بود  اما به حضور ایشان در ستاد فرماندهی استان نیاز دیده شد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها