بیانیه نمایندگان به مناسبت روز غزه

کد خبر: 1125381

بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به مناسبت ۲۹ دی ماه روز غزه تاکید کردند که جهان بشریت به زودی شاهد فتح نهایی و زوال رژیم نژادپرست صهیونیست خواهد بود.

بیانیه نمایندگان به مناسبت روز غزه

سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان به مناسبت روز غزه را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با ایام روز غزه مصادف با ۲۹ دی ماه نماد مقاومت ضمن گرامیداشت این روز مهم و تاریخی که تجلیل غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و تحقق وعده الهی بود بر حق مشروع جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی برای تداوم نبرد همه ‌جانبه و در تمامی سطوح تا آزادی کامل سرزمین فلسطین از بحر تا نحر تاکید می‌نمایند.

در سیزدهمین سالگرد آن حماسه بزرگ از آنجا که جمهوری اسلامی ایران همواره حامی محور مقاومت و مردم قهرمان و مقاوم فلسطین بوده است و به منظور پاسداشت حماسه مقاومت مردم غزه در جنگ ۲۲ روزه از اولین سالگرد آن حماسه بزرگ و پیروزی و نصرت الهی روز ۲۹ دی ماه را روز ملی غزه نام گذاری نموده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر ضمن تجلیل از آن حماسه بزرگ و تاریخی یقین واثق دارند که ملت مسلمان و قهرمان فلسطین این مبارزه مقدس را تا پایان پیروزی نهایی تداوم خواهند داد و امت اسلامی و آزادی‌ خواهان و عدالت طلبان جهان بیشتر از گذشته علیرغم تمامی توطئه ‌های نظام استکباری از این مبارزه و نبرد حق ‌طلبانه حمایت خواهند کرد و جهان بشریت به زودی شاهد فتح نهایی و زوال رژیم نژادپرست صهیونیست خواهد بود.

ان‌شاء الله.»

پس از قرائت این بیانیه شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» در صحن علنی مجلس طنین‌ انداز شد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها