وحیدی: آمادگی مقابله با بحران برف و سیل را داریم

کد خبر: 1125417

آمادگی مقابله با هرگونه بحران احتمالی را داشته و استانداران و ستادهای بحران کشور در این زمینه آمادگی کامل دارند.

وحیدی: آمادگی مقابله با بحران برف و سیل را داریم

وزیر کشور با بیان اینکه آمادگی مقابله با هرگونه بحران احتمالی برف و سیلاب را داریم، گفت: استانداران و ستادهای بحران کشور در این زمینه آمادگی کامل دارند.

احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داده است چه تمهیداتی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در سطح کشور اندیشیده‌اید؟ اظهار داشت: هشدارهای لازم داده شده و ستادهای بحران آماده و پیش‌بینی‌های لازم‌ متناسب با هرگونه بحران انجام شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر، بحران نبود بلکه یک نعمت بسیار بزرگ الهی بود، گفت: گرچه مشکلاتی در پی بارش‌ها برای مردم ایجاد شد اما در سطح بحران نبود.

وزیر کشور با ذکر اینکه بارش‌های اخیر برای کل مناطق کشور مایه خیر و برکت و رفع دغدغه خشکسالی شد، تصریح کرد: آمادگی مقابله با هرگونه بحران احتمالی را داشته و استانداران و ستادهای بحران کشور در این زمینه آمادگی کامل دارند.

وحیدی افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل داشته باشند و امکانات خود را در اختیار شهرداری‌ها، راهداری و دستکاه‌های خدمات‌رسان قرار داده تا در هنگام بحران از آن‌ها استفاده شود./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها