بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان غدیر سیاهکل +عکس

کد خبر: 1125795

وزیر بهداشت به عنوان نماینده معین دولت در پانزدهمین سفر استانی هیات دولت وارد شهرستان سیاهکل شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان غدیر سیاهکل +عکس

عین اللهی پس از دیدار با خانواده شهید بهمن قهرمانی از شهدای شهرستان سیاهکل، از پروژه کمربندی سنگر، سیاهکل، خیام و پروژه های درمانی شهرستان سیاهکل بازدید و در جلسه شورای اداری این شهستان حضور پیدا می کند.

وزیر بهداشت همچنین به عنوان نماینده دولت ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان لاهیجان، از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان گیل بازدید و در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان شرکت و از خانواده اولین شهیده مدافع سلامت، پرستار شهید نرجس خانعلی زاده تقدیر می کند./ پاد

وزیر بهداشت از بیمارستان غدیر سیاهکل بازدید کرد

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان از بیمارستان غدیر سیاهکل بازدید کرد.

به گزارش مهر، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر جمعه در ادامه سفر یک روزه خود به استان گیلان از بیمارستان غدیر سیاهکل بازدید کرد.

وزیر بهداشت سیاهکل

وزیر بهداشت از بخش‌های اورژانس و آزمایشگاه بیمارستان غدیر سیاهکل بازدید کرد و با کارکنان این بخش‌ها به گفتگو پرداخت تا از نزدیک در جریان مطالبات آنها قرار گیرد.

همچنین عین اللهی از پروژه کمربندی سنگر، سیاهکل، خیام و پروژه‌های درمانی شهرستان سیاهکل نیز بازدید به عمل آورد و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را ارزیابی کرد.

گفتنی است که مقام عالی وزارت بهداشت به همراه نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس در ادامه برنامه‌های خود در شورای اداری شهرستان سیاهکل حضور یافته و به بررسی مشکلات می‌پردازند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها