سردار تنگسیری: امروز دشمن حق ندارد در آب‌های تحت نظارت ما حرکت کند

کد خبر: 1126398

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اقتدار ایران در آب‌های بین‌المللی گفت: امروز دشمن جرئت ندارد از آب‌های تحت نظارت ما عبور کند و برای عبور از پهنه خلیج‌فارس خودش را به حاشیه‌های جنوبی این خلیج می‌چسباند.

سردار تنگسیری: امروز دشمن حق ندارد در آب‌های تحت نظارت ما حرکت کند

 سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان سیاهکل در مسجد جامع این شهر با اشاره به نقش شهدا در حفظ انقلاب اظهار کرد: شهدا لنگرگاه انقلابند و مادامی‌که ما با شهدا هستیم و در مسیر شهدا هستیم دشمن توان ضربه زدن به ما را ندارد و مطمئن باشید وعده خدا محقق می‌شود.

وی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه افزود:در یک سال و نیم درگیری با آمریکا در خلیج‌فارس خداوند 6 سیلی محکم به آمریکا زد که از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم این‌ها توجیه علمی ندارد و فقط عنایات خداوند بزرگ است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به محدودیت‌های تسلیحاتی اوایل انقلاب گفت: در آن زمان ما تسلیحات آماده‌به‌کار مدرنی نداشتیم و ناچار بودیم موشک‌هایی که از رده خارج‌شده بود را وارد و بازتولید کرده و ارتقا دهیم چون هیچ کشوری به ما تسلیحات نمی‌فروخت و توان تولید آن‌ها درون کشور نیز امکان‌پذیر نبود.

تنگسیری با اشاره به اینکه در طول این سالیان قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکستیم، خاطرنشان کرد: زمانی که ناوهای آمریکایی در خلیج‌فارس یکی پس از دیگری نابود می‌شد و ناوگروه‌های آن‌ها مورد اصابت قرار می‌گرفت به‌ناچار برای ترمیم چهره شکست‌خورده خود می‌گفتند این موشک‌ها به سمت ما نبوده و هدف ایران ناوهای ما نبود.

وی با اشاره به نقش آمریکا در پشتیبانی از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی گفت: در دفاع مقدس بارها شاهد پشتیبانی آمریکا از رژیم بعث عراق بودیم هواپیمای حزب بعث که از ناصریه بلند می‌شد دائماً با ناو آمریکایی در ارتباط بود و این ناو کل خلیج‌فارس را برایش امن می‌کرد و موقعیت شناورها و اماکن را به هواپیمای عراقی می‌داد که ما به مدد خداوند به آن‌ها سیلی زدیم و طی عملیاتی نقشه‌های آن‌ها را از بین بردیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: پیروزی برای ماست این وعده خداست ولی باید امتحان بشویم این تحریم‌ها برای پیامبر هم بوده و سرلشکر پاکستانی به من می‌گفت در تعجبم بیش از ۴۰ سال در تحریم هستید اما بازم ایستاده‌اید اگر این تحریم‌ها در هر کشوری اجرا می‌شد فرومی‌پاشید

وی با اشاره به اقتدار دریایی امروز سپاه در خلیج‌فارس بیان کرد: امروز دشمن حق ندارد در آب‌های تحت نظارت ما حرکت کند و برای تردد، خودش را به حاشیه جنوبی خلیج‌فارس می‌چسباند این اقتدار امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها