غیرحضوری شدن مدارس کلید خورد

کد خبر: 1128041

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه ستاد ملی مقابله با اشاره به همه‌گیری کرونا در کودکان، پیشنهاد کرد که آموزش در مدارس ابتدایی و متوسطه اول به صورت غیرحضوری و در متوسطه دوم و دانشگاه ها به صورت ترکیبی انجام شود.

غیرحضوری شدن مدارس کلید خورد

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان اینکه ویروس اُمیکرون بیشتر کودکان را هدف قرار می دهد، گفت: ساده انگاری است که با این زیرساخت ها، سیستم آموزشی عالی به ویژه کودکان و نوجوانان به صورت حضوری ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود آموزش در مدارس ابتدائی و متوسطه اول به صورت غیرحضوری و در متوسطه دوم و دانشگاه ها به صورت ترکیبی انجام شود.

به گزارش تسنیم، در روزهای گذشته با همه‌گیری سویه اُمیکرون در کشور، آمار ابتلائات به شکل تصاعدی در حال افزایش است، به طوری که به گفته وزیر بهداشت، کشور وارد موج ششم کرونا شده است. اما از نکات قابل توجه همه‌گیری مجدد کرونا در کشور، افزایش نگران کننده تعداد کودکان نیاز به خدمات پزشکی و بستری شده در بخش‌های مراقبت‌های ویژه است. 

به گفته رئیس بیمارستان مفید تهران، افزایش کودکان مبتلا به کرونا در روزهای اخیر به حدی بوده که تمامی تخت‌های ICU ویژه کودکان این بیمارستان پر شده است. /ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها