ماجرای نامه مهدی طغیانی به رئیس مجلس

کد خبر: 1129172

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از او درخواست کرد تا گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در صحن مجلس قرائت شود.

ماجرای نامه مهدی طغیانی به رئیس مجلس

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه که با سرو صدای زیادی در سال گذشته در مجلس تصویب شده و حالا سرنوشت نامعلومی دارد نوشته است: تنها خبر منتشر شده در این باره مصاحبه یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس ناظر بر تخلف و فساد ۹۲ هزار میلیاردی بدون ذکر جزئیات است که ضربه‌ای به اعتماد مردم به کارآمدی نهادهای نظارتی در برخورد با تخلف نزد افکار عمومی خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان این نامه از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس خواسته است تا ضمن اصلاح در اطلاع رسانی ناقص در پیشگاه مردم، نسبت به قرائت گزارش در صحن علنی مجلس تسریع شود.

این نماینده مجلس پیش از این در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه گزارش‌های تحقیق و تفحص در نهایت باید در شش ماه به جمع‌بندی برسد اما بعد از یک سال تنها چیزی که از جلسه مورخ ۲۱ دی‌ماه کمیسیون صنایع مجلس رسانه‌ای شده است تنها عدد تخلف ۹۲ هزار میلیاردی است از هیأت رئیسه مجلس خواسته بود به سرعت قرائت گزارش را در دستور صحن علنی قرار دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها