نماینده مجلس: تولید قدرت یکی از مولفه های مهم برای هر نظام محسوب می شود

کد خبر: 1129388

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد دانشمندان نیروی هوافضای سپاه پاسداران با طراحی و تولید موشک نقطه زن خیبرشکن نشان دادند می توان با تکیه بر دانش بومی به خودکفایی در تولید و تامین تجهیزات نظامی رسید.

نماینده مجلس: تولید قدرت یکی از مولفه های مهم برای هر نظام محسوب می شود

ابراهیم عزیزی ، در خصوص پیام رونمایی از موشک راهبردی دوربرد و نقطه زن "خیبرشکن" از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تولید قدرت یکی از مولفه های مهم برای هر نظام محسوب می شود لذا باید با بهره گیری از همه ظرفیت های کشورمان به تولید قدرت همه جانبه بپردازیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بر اساس مولف ههای تولید قدرت توانسته طی چهار دهه گذشته در مقابل زیاده خواهان و مستکبران ایستادگی کند، اظهار کرد: بر این اساس قدرت بازدارندگی یکی از مهمترین مولفه ها در این عرصه بشمار می رود؛ گرچه قدرت بازدارندگی ایرانیان در ایمان و وحدت با تکیه به اصل ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه تفکر و مدیریت جهادی موجب شده تا سپاه پاسداران بتواند در حوزه تولید قدرت موشکی اقدامات ارزشمندی را انجام دهد، ادامه داد: بر این اساس شاهد تولید تسلیحات بروز برای دفع هر نوع تهدید احتمالی هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه که سپاه همواره مدافع و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی بوده است، افزود: بنابراین امروزه می توان دستاوردهای این مهم را مشاهده کرد که طراحی بهینه و تولید موشک راهبردی دوربرد و نقطه زن خیبرشکن با وزن کم و مانورپذیری بالا از جمله این موارد محسوب می شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دانشمندان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند می توان با تکیه بر دانش بومی به خودکفایی در تولید و تامین تجهیزات نظامی دست یافت./خانه ‌ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها