افزایش قیمت‌ها صدای نماینده را در آورد

کد خبر: 1129848

نماینده شاهین‌شهر در مجلس در تذکری به وزیر صمت خواستار نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و برخورد با گرانفروشان شد.

افزایش قیمت‌ها صدای نماینده را در آورد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و برخورد با گران‌فروشان شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر صمت به شرح زیر است:

جناب آقای وزیر

این‌روزها مردم از مشخص نبودن قیمت کالاها، گرانی و کم‌فروشی رنج می‌برند و طی روزهای اخیر شاهد افزایش بی‌رویه قیمت کالاها و خدمات در سطح کشور هستیم و این افزایش خودسرانه اصلاً پذیرفتنی نیست، بنابراین باید با اتخاذ تصمیمات فوری و لازم جهت رفع آن اقدام نمود.

لذا ضروریست نسبت به تسریع در ساماندهی نظام توزیع و تنظیم بازار کالا و خدمات و سپس با نظارت دقیق و مستمر، قیمت‌ها کنترل شود و با سوءاستفاده‌کنندگان و گران‌فروشان برخورد قانونی و قاطع صورت پذیرد.

به گزارش تسنیم، طبق ماده 206  آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی "در کلیه مواردى که نماینده یا نمایندگان مطابق اصل هشتاد و هشتم (88) قانون اساسى، از رئیس‌جمهور یا وزیر درباره یکى از وظایف آنان حق سؤال دارند، میتوانند درخصوص موضوع مورد نظر به رئیس‌جمهور و وزیر مسئول کتباً تذکر دهند.

هیئت رئیسه خلاصه تذکر را در جلسه علنى مجلس قرائت و متن کامل تذکر را به رئیس‌جمهور یا وزیر مربوط ابلاغ می‌نماید./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها