نیکزاد: حتما یک نماینده به میان تجمع کنندگان می‌رود

کد خبر: 1131735

نایب رئیس مجلس در پاسخ به انتقادی از بی توجهی هیات رئیسه به تجمع کنندگان در مقابل مجلس، گفت: حتما نماینده ای از مجلس برای شنیدن صحبت تجمع کنندگان در بین آن ها حضور پیدا می کند.

نیکزاد: حتما یک نماینده به میان تجمع کنندگان می‌رود

محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 4 اسفند) قوه مقننه طی تذکری گفت: برخی از افراد در مقابل مجلس به دلیل طرح مشکلاتشان تجمع می کنند. این افراد به دستگاه ها و وزارتخانه ها نیز رجوع می کنند اما مشکل شان حل نمی شود از این رو به مجلس مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: امروز جمعی از کارگران وزارت نیرو و جمعی از بازنشستگان صندوق هما در مقابل مجلس حضور پیدا کردند اما فردی از مجلس در بین آن ها حضور پیدا نکرد تا مشکل آن ها را بشنود. از هیات رئیسه می خواهم تدبیری بیاندیشد زمانی که تجمعی در مقابل مجلس صورت می گیرد نماینده ای از هیات رئیسه به جمع آن ها برود و هیات رئیسه صحبت های آن ها را بشنود.

نماینده بافق در مجلس اظهار داشت: امروز با حضور در جمع این عزیزان متوجه شدم فاصله بین داخل مجلس بودن و بین مردم رفتن بسیار زیاد است چرا که مردم برای رفع مشکلات و دردشان به مجلس مراجعه می کنند، آن ها مجلس را خانه خود و خانه آرزوهای خود می دانند بنابراین تدبیری اندیشیده شود تا چند نفر از مجلس به جمع آن ها بروند و با گوش دادن صحبت های آن ها مسکنی بر دردشان باشند.

علی نیک زاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: در جهت دفاع از جایگاه مجلس شورای اسلامی باید توضیح دهم که حراست و دستگاه هایی که باید اطلاع رسانی کنند، تجمعات مقابل مجلس را اطلاع رسانی می کنند و حتما فردی از مجلس از جمله عضو هیات رئیسه، رؤسای کمیسیون ها یا نماینده ای که در آن موضوع اشراف کامل دارند با تجمع کنندگان صحبت می کنند.

نایب رئیس مجلس گفت: اخیرا که رزمندگان و جانبازان در مقابل مجلس تجمع کرده بودند آقای میرتاج الدینی 2 ساعت وقت گذاشت و در جمع آن ها حضور پیدا کرد بنابراین اینگونه نیست در 50 متری مجلس تجمع کنند و کسی از ما در بینشان نرود، امروز هم قرار بود جمعی از نهضتی ها در مقابل مجلس تجمع کنند و حتما نماینده ای در بینشان حضور پیدا خواهد کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها