ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع صدور کارت ملی هوشمند

کد خبر: 1134979

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از آغاز روند صدور کارت ملی هوشمند از سوی وزارت کشور خبر داد.

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع صدور کارت ملی هوشمند

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین پیگیری‌های کمیسیون متبوع خود درباره صدور کارت ملی هوشمند، گفت: با توجه به نارضایتی‌های که  ‎مردم نسبت به تعویق در صدور ‎کارت ملی هوشمند و عدم دریافت خدمات وابسته به آن توسط برخی سازمان‌ها داشتند کمیسیون به این موضوع ورود کرد و جلساتی را نیز با مسئولان وزارت کشور در این زمینه داشت.

وی با بیان اینکه از سال 97 مشکلاتی در روند صدور کارت ملی هوشمند رخ داده بود که با پیگیری‌های کمیسیون این موضوع در حال برطرف شدن است، افزود: در جلساتی که با وزیر کشور و مسئولان وزارت کشور در این زمینه داشتیم مقرر شد تا  پایان سال حدود 4 میلیون کارت و به طور متوسط ماهیانه 1.5 میلیون کارت ملی هوشمند صادر شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اعلام اینکه روند صدور کارت ملی هوشمند آغاز شده است، اظهار کرد: قرار است وزارت کشور تا پایان سال گزارش آماری از وضعیت صدور کارت ها در اختیار کمیسیون  قرار دهد.

نماینده تهران در مجلس عنوان کرد: با توجه به اینکه شکایت‌های متعددی در زمینه صدور کارت ملی به کمیسیون ارجاع شده است این موضوع را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد و گزارشی از آن را به مردم ارائه خواهیم کرد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها