علیرضا عباسی: شبانه جهت تبعیضی که زیبنده مجلس انقلابی نبود؛ اقدام کردیم

کد خبر: 1135119

نماینده کرج درباره حواشی مطرح شده درباره مستثنا شدن نمایندگان از انتشار حقوق خود گفت: ما وقتی متوجه این اقدام خلاف شفافیت و تبعیض آمیز شدیم، شبانه جهت تبعیضی که زیبنده مجلس انقلابی نبود؛ اقدام کردیم.

علیرضا عباسی: شبانه جهت تبعیضی که زیبنده مجلس انقلابی نبود؛ اقدام کردیم

به گزارش علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در نشستی با جمعی از کارشناسان استان البرز با اشاره به اهمیت شفافیت افزود: پرداختی هایی که به تمام دستگاه ها وجود دارد باید شفاف باشند.

وی با بیان اینکه حدود ۸ هزار پیشنهاد در بودجه ثبت شده بود، تصریح کرد: هر پیشنهاد تقریبا ۳۰ دقیقه از وقت مجلس را به خود اختصاص می دهد یعنی تقریبا ۴ هزار ساعت باید به پیشنهادهای نمایندگان اختصاص پیدا کند ولی امکان بررسی این تعداد پیشنهاد وجود ندارد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد افزود: ذیل تبصره دوازدهم پیشنهادهای مختلفی وجود داشت لذا جمع بندی نمایندگان در مجلس این بود که بصورت کلی رای گیری و از تبصره ۱۲ عبور شود.

عباسی با اشاره به حواشی ماجرای مستثنا شدن نمایندگان از انتشار حقوق خود گفتت: ما وقتی متوجه پیشنهاد خلاف شفافیت و تبعیض آمیز شدیم، شبانه جهت تبعیضی که زیبنده مجلس انقلابی نبود؛ اقدام کردیم.

وی افزود: هماهنگی هایی با سایر نمایندگان و رئیس مجلس انجام دادیم، ایشان هم قول مساعدت دادند و یکی از نمایندگان پیشنهادی را مطرح کرد، که با ۲۰۰ رای مصوب شد و مقرر گردید حقوق نمایندگان شفاف باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: آن‌ را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است، چرا باید پنهان کاری کنیم. وقتی حقوق خود را استثنا کنیم شائبه هایی بوجود می آید مثلا شائبه حقوق چند صد میلیونی.

وی افزود: خطایی بود که سهوا صورت گرفت و الحمدلله در همان ساعات اول اصلاح شد. ما اگر انقلابی هستیم هر کجا اشتباه کردیم باید سریع برگردیم و تعصب روی اشتباه خود نداشته باشیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها