الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه

کد خبر: 1136121

امروز انبوهی از تجهیزات و سامانه‌های موشکی وشناوری که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه

آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده‌کل سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی‌رتبه نیرو‌های مسلح برگزار شد.

 در این مراسم انبوهی از تجهیزات و سامانه‌های موشکی و شناوری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد.

    بیشتر بخوانید

        واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه به اعدام 81 نفر در عربستان سعودی

        دستگیری یک تیم صهیونیستی توسط سپاه و جلوگیری از خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای فردو

        فرمانده سپاه استان مرکزی: ملت ایران کارآمدی نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف به دنیا نشان داد

ماندگاری و تاب‌آوری،‌ افزایش سرعت تا 95 نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید راکت‌انداز، موشک‌انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه است.

ارتقای بُرد و قابلیت مانورپذیری موشک‌ها، گریزپذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه‌های قبلی نیز از ویژگی‌های سامانه‌های جدید موشکی الحاق‌شده به نیروی دریایی سپاه است.

در هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه برای نخستین بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شدند که آغاز فصلی جدید از توان و قدرت نظامی در مأموریت‌ها به‌شمار می‌رود./ منبع: تسنیم

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها