امیر دریادار ایرانی: اصل انرژی هسته‌ای همین جوانان هستند

کد خبر: 1136671

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن امروز در برابر مشت آهنین مردم ایران ناتوان است و می‌داند طرف حسابش کیست.

امیر دریادار ایرانی: اصل انرژی هسته‌ای همین جوانان هستند

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی دانش‌پژوهان دوره ۱۹۱ و ۱۹۲ آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی رشت، اظهار داشت: امام (ره) پیوندهای وسیعی در همه حوزه‌ها در این مرز و بوم ایجاد کردند.

وی با اشاره به پیوند بین ارتش و مردم پس از انقلاب اسلامی گفت: این پیوند تبدیل به وحدتی سراسری شد و در ادامه در ۸ سال دفاع مقدس شهدا به میدان آمدند، جانشان را فدا کردند و این راه خاتمه نیافت بلکه امروز ادامه دارد.

امیر دریادار ایرانی به حضور موثر ایرانیان در صحنه اشاره و بیان کرد: دشمن امروز در برابر مشت آهنین مردم ایران ناتوان است و می‌داند طرف حسابش کیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: جوانانی که در مراکز آموزشی نیروهای مسلح ما آموزش می‌بینند و به صحنه می‌آیند به‌تنهایی یک انرژی هسته‌ای هستند و اصل انرژی هسته‌ای همین جوانان هستند و اگر دشمن حرکتی انجام دهد موج‌های دشمن را در هم می‌کوبیم.

امیر ایرانی تصریح کرد: مکتب، مسیر و آموزه‌های دینی ما همین گونه شکل گرفته و رشد می‌کند و انشاءالله بتوانیم وظیفه اصلی که بر عهده همه ماست انجام دهیم و این پرچم زیبا را به دستان صاحب اصلی برسانیم و این مهم با زحمت، اقتدار، ولایتمداری، مکتب‌مداری و دین‌مداری شدنی است.

وی خطاب به جوانان همرزم خود گفت: جوانان ما امروز در کنار دیگر همرزمان خود هزاران کیلومتر دورتر از سواحل کشور مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند شبانه‌روز شاهرگ اقتصادی کشور را حفاظت می‌کنند.

دریادار ایرانی گفت: امنیتی که در هزاران کیلومتر دورتر از کشورمان ایجاد کرده‌ایم نه‌تنها برای ما بلکه برای منطقه و جهان تاثیرگذار است و هر حرکت این جوانان یک دیپلماسی است و اگر فرماندهی معظم کل قوا اشاره کند همه ما جانمان را در هر جایی که معظم له انتظار داشته باشند و دستور دهند تقدیم می‌کنیم./منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها